… stumiant pro tas stiklines duris, viskas prasidėjo keliais mėnesiais anksčiau Japonijoje. Pirmosios „Pagani“ atstovybės atidarymas tekančios saulės šalyje paskatino mane pabendrauti su hiperautomobilių gamintojo viešųjų ryšių vadybininke Luca Venturi. Pasirodo, kad Luca yra pats benzinininkas ir „Speedhunters“ skaitytojas, todėl kai jis paminėjo, kad turėtume apsilankyti pažiūrėti, kaip jie plečia „Huayra“ gamyklos gamyklą, pasakykime, kad tai yra vienas kvietimas, kurio neketinate atmesti.

Įsiminkite apie galimą paties automobilio vairavimą, ir mes negalėjome laukti, kol atvyks laikas. Tačiau prie šios italų nuotykių dalies mes prisijungsime vėliau, dabar atėjo laikas užsimegzti kepurėles ir pasivaikščioti po vieną iš labiausiai aptarinėjamų gamintojų. Tai, ką Horacio Pagani pasiekė vos per dešimtmetį, yra tiesiog neįtikėtina. Aistros ir nesulaikomo ryžto paversti savo superautomobilį realybe vedamas jis įdėjo viską, ką turėjo, į savo viziją ir tai labai pasiteisino. Pirmasis jo kūdikis – „Zonda“ – tapo legenda ir kolekcionieriaus kūriniu, kurį gerbia tie, kuriems pasisekė turėti galimybių pasilepinti. Mes su Rodu apsilankėme Paganyje dar 2009 miš pirmo žvilgsnio, bet nuo to laiko tiek daug vystėsi. Jie pradėjo „Zonda“ pakaitalą – galingąją „Huayra“ – ir šio proceso metu pradėjo žingsnius, kurie galiausiai dar labiau įtvirtins įmonę su dar galingesniu pėdsaku.

Mūsų diena prasidėjo būstinėje, senojoje gamykloje, jei norite, kur ponas Pagani ir dauguma jo darbuotojų vis dar turi savo biurus. Kol kas šios patalpos ir toliau veiks šalia naujos neseniai atidarytos gamybos linijos, kuri yra vos už poros minučių kelio. Priežastis, kodėl mes čia pradėjome, yra ta, kad …

… už tų nieko neįtariančių durų iš salono į įstaigos galą pateksite į kadaise buvusį pagrindinį pastatą. Čia vienu metu buvo statoma iki trijų „Zondų“, tačiau dabar ši erdvė tapo anglies pluošto gamybos studijos pratęsimu.

Čia kruopščiai išpjaustomi prepreginio pluošto lakštai yra kruopščiai padedami ant anglies pluošto formų, visos išdėstytos tam tikru kampu viena kitos atžvilgiu, kartais sluoksniuojamos su šiek tiek skirtingais pynimais, kad būtų sukurtos specifinės anglies rūšys skirtingoms važiuoklės ar kėbulo sritims. . Pagani ir toliau daug investuoja į kompozicinius tyrimus ir plėtrą, be to, anglies-titano pynimo, kurį iš pradžių matėme dar 1990 m., Metu jie išrado ir užpatentavo keletą kitų, kurie visi turėjo savo specifinę paskirtį ir savybes. Akimirksniu tampa akivaizdu, kad tai ne įmonė, kuri gulėjo ant laurų, statė ir tobulino savo automobilius tikėdamasi, kad niekas niekada nėra tobula ir kad visada yra kur tobulėti ir tobulėti.

Nustačius anglį, šiose maišuose ji vakuumiškai uždaroma, apvyniojama specialiu absorbuojančiu sluoksniu, kuris sugeria dervos perteklių, kuris nutekės „virimo“ metu.

Sidabrinė anglis? Tai taip pat naudojama aplink išmetimo angas, nes ji šiek tiek geriau toleruoja šilumą.

Kruopštus dėmesys detalėms apibrėžia Pagani – vienas didžiausių aspektų yra medžiagų pasirinkimas ir jų integravimo į galutinį produktą būdas. „Huayra“ nėra apdailos detalių. Jei kažkas turi būti aliuminis, jis bus išfrezuotas iš ruošinio; jis turi išsiskirti savo kokybe, sąveika su vairuotoju iki lytėjimo lygio. Aukščiau pateiktas puikus „Huayra“ centrinės konsolės pusių pavyzdys …

… arba mazgus, kuriuos, nepaisant to, kad dažnai nesate dalis, matytumėte …

… skiria tokį patį dėmesį detalėms kaip ir gabalai, su kuriais savininkas susisiektų kiekvieną kartą vairuodamas automobilį. Nesvarbu, ar nematote tokio pobūdžio kokybės, žinodami, kad jis yra, visa patirtis, kaip turite „Pagani“, bus dar ypatingesnė.

Žinoma, savininkams, norintiems šiek tiek labiau išsiskirti, galėsite pritaikyti įvairius savo automobilio aspektus, panašiai kaip šis raudonos spalvos anoduotų aliuminio dalių asortimentas „Zonda 760LH“, priklausančiam klientui, kuris eina Lewiso Hamiltono vardu.

Gausiai seilėjęs dėl tokių dalykų, kaip Paganyje išgraviruoti titano veržlės ir varžtai, jis buvo perkeltas į kitą kambarį, kuriame yra autoklavai. Čia diena iš dienos pakrautos anglies pluošto formos, kurias matėme anksčiau, yra verdamos karštyje ir slėgyje, kad sukurtų…

… dalys, kurios bus siunčiamos į naują gamybos liniją.

Čia taip pat yra prižiūrimi klientų automobiliai, suteikiama viskas, kas įmanoma, greitai patikrinus arba prireikus suremontuoti ir atnaujinti. Ši „Zonda“ buvo visiškai nuplėšta, ji buvo atstatyta ir atnaujinta, kad pasiektų parodų salės tobulumą. Iš čia Luca nuvedė mus už kelių šimtų metrų …
ANTRAS SKYRIUS
Nauji horizontai

… pamatyti naują įmonę ar bent jau pirmąją dalį, kuri ilgainiui taps pagrindine visiškai naujos „Pagani“ gamyklos gamybos linija. Iš išorės niekada negalėjai atspėti automobilių brangenybių, kurios kuriamos pagal nieko neįtariančią išvaizdą, tačiau, kaip ir jo automobiliai, Horacio turi gana didelių savo naujos gamyklos planų. Atsižvelgiant į gana įspūdingą jų gautų „Huayra“ užsakymų skaičių, kurie paskutinį kartą girdėjau apie 120, būtinybė plėstis buvo būtina. Dalis labai didelių investicijų, ši nauja gamykla leis „Pagani“ padidinti savo gamybą iki maždaug 40 automobilių per metus, leisdama jiems kuo labiau sutrumpinti laukimo laiką, o klientai bus dar laimingesni.
Pagal https://ledauto.lt/xenon-lemputes