Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) Specialistė analizes, atsiliepimus ir padargai keičia į svetaines, kad jie yra optimizuoti paieškos sistemoms. Tai reiškia maksimalų srautą į svetainę, gerinant puslapio reitingą paieškos sistemose.
Paprasčiau tariant, SEO.com žodžiais tariant , „SEO specialisto darbas dar kitaip vadinamas marketingo specialisto darbu yra priversti jūsų svetainę rodyti paieškos variklio rezultatų viršuje. Prieš dešimt metų tas darbas atrodė daug kitaip nei dabar, ir tam reikia visiškai naujų įgūdžių, nei buvo reikalinga tada.
Šiuolaikinis specialistas turi būti problemų sprendėjas ir sprendimų priėmėjas, gebantis nustatyti prioritetus ir kurti svarbų bei patrauklų turinį. Žinote seną posakį „Turinys yra karalius?“ Na, šiuolaikiniai SEO specialistai žino, kad paieškos sistemos vis labiau vertina kokybišką turinį – kuriame visada bus raktinių žodžių ar frazių, padidinančių srautą į svetainę.
Jie taip pat gali išbandyti ir įdiegti įvairius paieškos sistemų rinkodaros metodus, svetainių išdėstymą ir reklamą, skirtą optimizuoti paieškos sistemas. Jie taip pat žino vidinių nuorodų svarbą ir gebėjimas spręsti problemas yra naudingas bandant rasti geriausias vietas ir geriausią požiūrį į vidines nuorodas.
SEO specialistas analizuos svetaines, kad būtų galima patobulinti, įgis išsamių žinių apie raktinių žodžių tyrimus, supras SEO tekstų rašymą ir palaikys ryšį tarp įvairių departamentų.
Šiuolaikiniai SEO specialistai žino, kad paieškos sistemos teikia vis didesnę vertę kokybiškam turiniui, kuris visada padidins srautą į svetainę.
SEO specialisto pareigoms užimti reikalingas laipsnis ir mažiausiai vienerių ar trejų metų interneto patirtis, įskaitant HTML, CSS, programavimo kalbos ir tinklaraščių žinias. Geras apibendrinimas, ką iš tikrųjų veikia SEO specialistas, yra čia:
Jei savo svetainėje nesulaukiate daugybės paspaudimų, gali reikėti sustiprinti paieškos sistemos optimizavimo (SEO) žaidimą. Nėra žaidimo? Jokiu problemu. SEO specialistas gali padėti.
Šie raktinių žodžių karaliai gali sugeneruoti daugiau lankytojų nei miesto piko metu. Skaitykite toliau, kad sužinotumėte daugiau apie darbą ir tai, ko reikia norint atlikti darbą.
Ką tiksliai veikia SEO specialistas?
Paieškos sistemos optimizavimo (SEO) specialistas pagerina svetainių reitingą pagrindinėse paieškos sistemose, tokiose kaip „Google“, „Yahoo! ir Bing.
Specialistas užtikrina puslapio optimizavimą, kad būtų pateikti atitinkami paieškos rezultatai ir teigiama vartotojo patirtis, augantis svetainės srautas, potencialių klientų kiekis ir prekės ženklo žinomumas.
„Pagrindinis SEO specialisto tikslas yra toks pat kaip ir bet kurio rinkodaros specialisto: sukurkite daugiau pardavimų įmonei“, – sako San Diego skaitmeninės rinkodaros agentūros „Inseev Interactive“ SEO vadovas Brettas Bastello.
Taikydama išmanią puslapio taktiką – raktinių žodžių žymą, vidinį susiejimą, švarius URL ir tt – „SEO specialistas gali padidinti svetainės matomumą paieškos sistemose, o tai galiausiai padidina srautą ir padidina pardavimus“.
Kitos pareigos apima pavadinimų ir metažymų įgyvendinimą ir priežiūrą, URL peradresavimus ir 404 klaidas; analizuoti konkurentų buvimą internete; stebėti „Google Search Console“ ir panašius žiniatinklio valdytojo įrankius; nuorodų kūrimo galimybių nustatymas; ir derėtis dėl sutarčių su agentūromis ir pardavėjais.
Kai kurie taip pat glaudžiai bendradarbiauja su rinkodaros ir kūrybinių komandų nariais kurdami naujas iniciatyvas ir atnaujindami arba tvarkydami socialinės žiniasklaidos paskyras, kad padidintų vartotojų įsitraukimą.
SEO yra neatsiejama paieškos sistemų rinkodaros (SEM) dalis. SEM žinios yra būtinos SEO specialistams, tačiau tai naudinga ir visiems, pradedant rinkodaros specialistais, baigiant laisvai samdomais rašytojais.
Kokių įgūdžių reikia SEO specialistui?
Bendravimo įgūdžiai yra viskas. Jei klientas pasamdo jus išplėsti savo svetainę, turite mokėti suformuluoti geriausią elgesio būdą ir paaiškinti, kodėl jam tai geriausia.
„Jie turi suvokti, ką darote, kad galėtų tai turėti ir jaustis įsitikinę, kad priimate išmintingus sprendimus jų bendrovei“, – siūlo Chrisas Hortonas, SEO konsultacinės įmonės Dr. Rankwell, konsultantas, įsikūręs Lawrenceville, Ga.
Rizikos vertinimas – „žinant skirtumą tarp pokyčių, kurie gali labai pakenkti svetainės progresui, ir pokyčių, kurie gali judinti adatą į priekį“, taip pat svarbu prognozuoti tendencijas ir tai, kaip jos paveiks būsimą srautą, sako Hortonas.
Jums, žinoma, reikės žinoti „Google Analytics“ (ar kitą žiniatinklio analizės įrankį), taip pat SEO įrankius, tokius kaip „SEMrush“ ir „Moz“.
Kas yra SEO specialisto vadovas?
Tai priklauso nuo įmonės ir jos struktūros. Būdamas savininku ir vyriausiuoju konsultantu, Hortonas tiesiogiai atsiskaito savo klientams. Kiti gali pranešti SEO ar rinkodaros direktoriui.
Ar yra kokių nors darbų, panašių į šį?
Ne, sako Hortonas. „Tai labai specifinis įgūdžių rinkinys, kuriam reikia skirti daug išsamaus dėmesio.“
“Šis darbas iš tikrųjų yra sriuba prie riešutų”, – priduria Bastello. „Dažnai, kai bandau paaiškinti savo darbą kitiems, tiesiog sakau„ skaitmeninis PR “.
Kaip kas nors gali įsilaužti į šią sritį?
Rinkodaros laipsnis yra naudingas, tačiau kadangi SEO yra toks specifinis, nėra daug kolegijos kursų, kurie suteiktų jums reikalingų įgūdžių, – aiškina Hortonas. Jis rekomenduoja ištirti internete gausios medžiagos gausą.
Norėdami pradėti, išbandykite „Google“ ar „Bing“ internetinius sertifikatus arba bendruomenės išteklius ir pramonės pagrindinius pranešimus tokiose svetainėse kaip „QuickSprout“ ir „AHrefs“.