Kaip pagerinti paieškos sistemos pozicijų reitingą

Ar galite ilgai išlaikyti savo paieškos sistemos reitingą?

Daugelį metų SEO buvo reklamuojamas taip, kad tai atrodė kaip nemokamas, begalinis srautas. Tiesiog optimizuokite savo svetainę ir srautas gausis. Tačiau, be abejo, supratote, tai nėra taip paprasta.

Tai daugiau nei kokybiško turinio skelbimas ir laukimas, kol jį ras žmonės. Tai daugiau nei greita svetainė.

Nors tai gali būti ne taip paprasta, yra aiškus kelias, kurį gali atlikti svetainė, kad gautų aukštą  paieškos sistemos pozicijų reitingą . Ir taip, jūs galite jį išlaikyti. Nuolatinis tikslinio srauto srautas, kurio jis generuoja, nepasiekiamas net ir mažam verslui.

Tačiau norėdami gauti rezultatų, turite būti įsipareigoję atlikti tyrimą ir taikyti strategiją, analizę ir diegimą.

Štai ką turite žinoti, kaip reitinguoti „Google“.

Kaip pagerinti paieškos sistemų pozicijų reitingą

1. Būkite patogus naudoti

Pati jūsų svetainė yra vienintelė svarbiausia SEO dalis. Jei jūsų svetainė neteikia puikios vartotojo patirties (UX), nesvarbu, ar turite puikių įrankių ir turinio.

Patogios, patogios naudoti svetainės suteikia vientisą ir patikimą patirtį. Ši patirtis skiriasi priklausomai nuo to, ko tikslinė auditorija tikisi ne tik iš jūsų verslo, bet ir iš jūsų pramonės.

Būkite patogus mobiliesiems

paieškos reitingo pozicija

Dabar daugiau nei 50% apsilankymų svetainėje vyksta mobiliuosiuose įrenginiuose. Jei pažvelgsite į „Google Analytics“ ir pamatysite

kažkas panašaus į pateiktą diagramą, jūs žinote, kad kažkas yra jūsų svetainės mobiliojoje pusėje.

Jei tai būtų jūsų svetainė, galėtume pasakyti, kad greičiausiai praleidžiate beveik pusę srauto, kuris turėtų patekti į jūsų svetainę. Taigi ją pataisius, galite beveik akimirksniu padvigubinti srautą.

Mobiliesiems skirta svetainė:

  • Rodoma gerokai virš matomos ribos. Tai yra ta ekrano dalis, kurią kažkas mato, kai puslapis pirmą kartą įkeliamas. Jei atrodo blogai suprojektuota, jie neslinks žemyn. Jums gali tekti pašalinti elementus iš mobiliojo dizaino , kad jis atrodytų švaresnis ir įspūdingesnis.
  • Beveik arba greitai veikia mobiliajame telefone, kaip ir darbalaukyje
  • Pakankamai didelis, kad jie galėtų tai gerai pamatyti
  • Nereikia slinkti pirmyn ir atgal
  • Turi supaprastintą meniu mobiliesiems
  • Turi pakankamai toli vienas nuo kito esančius mygtukus ir nuorodas, kad žmonės netyčia nespustytų netinkamo
  • Turi tekstą, kurį lengva peržiūrėti mobiliajame įrenginyje. 12 dydis yra per mažas net darbalaukiui. Vis dėlto daugeliui internetinių svetainių dizainerių numatytasis šrifto dydis yra 12. Mobiliesiems kūno turinio šriftas turėtų būti 16–20, atsižvelgiant į šrifto stilių.
  • Atrodykite organizuotas ir simetriškas.

Svetainės mobiliesiems nėra automatinės. Bet palauk! Šablone sakoma, kad jis „pritaikytas mobiliesiems“.

Svetainė mobiliesiems turi būti optimizuota atskirai. Priešingu atveju tai nėra tikrai tinkama mobiliesiems. Čia jokiu būdu negalima supjaustyti kampų. Optimizavimas niekada nėra automatinis.

„Google“ atskirai indeksuoja darbalaukio ir mobiliųjų puslapius. Norėdami sužinoti, kiek puslapių iš tikrųjų rodoma mobiliuosiuose įrenginiuose, naudokite „ Google Search Console“ . Jums gali tekti atlikti tam tikrą darbą.

mobiliojo naudojimo galimybė

Optimizuokite greitį

Pasak „Hubspot“, 47% žmonių tikisi, kad svetainė bus įkelta greičiau nei per 2 sekundes. Manote, kad mobiliųjų telefonų vartotojai yra atlaidesni? 64% tikisi, kad išmaniajame telefone puslapis bus įkeltas per 4 sekundes.

Už kiekvieną 1 sekundės įkėlimo laiko uždelsimą jūsų konversijų rodiklis sumažėja 7%. Jei jūsų svetainė užtruks daugiau nei 3 sekundes, daugiau nei 1/2 naudotojų bus atsijungta.

Patikrinkite greitį, kai atnaujinate puslapius. Galite stebėti savo greitį realiuoju laiku naudodami mokamus įrankius, tokius kaip „WebPageTest“. Arba naudokite jų nemokamą versiją, kad patikrintumėte puslapius po vieną.

Tai trunka ilgai. Padarykite savaitgalį ar net savaitę, priklausomai nuo to, kokia didelė jūsų svetainė. Tai neapima laiko tai ištaisyti.

Tačiau nepamiršk to. Jūs turite tai žinoti, kad galėtumėte optimizuoti savo svetainę ir išlaikyti ją geriausiose vietose.

paieškos sistemos pozicijos reitingavimo rezultatai

Šis įrankis ne tik nurodo jūsų įkėlimo laiką, bet ir pateikia ataskaitą, kurioje nurodoma, kurie elementai ilgina įkelties laiką. Tai gali būti įterptas vaizdo įrašas ar skaidrių demonstravimas. Gali būti, kad jūs neoptimizavote savo vaizdų.

Pasinaudokite įgyta įžvalga, kad pagreitintumėte savo svetainę. Tačiau žinokite, kad tam prireiks programavimo įgūdžių. Jei pats negalite gauti mažiau nei 3 sekundžių ilgio puslapio, gali būti laikas gauti pagalbos .

Nuoširdžiai sakant, norint gauti didžiausią IG svetainėje, svetainė turėtų būti greitesnė nei 2 sekundės.

svetainės greitis

Intuityvi navigacija

Jei norite, kad svetainė būtų optimizuota paieškos sistemoms, nebandykite būti sumanus naršymo srityje. Žmonės tikėjosi, kad meniu ir mygtukai veiks tam tikru būdu. Bandymas įveikti normą žmones tik sumiš.

Norėdami sužinoti, kaip žmonės naudoja navigaciją, naudokite analizę. Ar jie sugeba rasti tai, ko ieško? Ar norite pridėti paieškos funkciją, kad pagerintumėte naršymą?

Klausykite, ką jums sako duomenys, ir optimizuokite naršymą, kad būtų lengviau ir intuityviau.

vietinis restoranas

Vietinė integracija

Jei esate vietinis verslas, tiksliniai klientai gali būti įpratę tam tikru būdu naudoti panašią svetainę.

Pavyzdžiui, ar esate vietinis restoranas ? Tada klientai turėtų galėti naršyti jūsų meniu ir užsisakyti internetu, kad juos atsiimtų ar pristatytų.

„Google“ atliktas tyrimas parodė, kad 88% žmonių, apsilankiusių vietinėje svetainėje, fiziškai atsidurs jūsų parduotuvėje per 24 valandas. 70% žmonių naudojasi savo išmaniaisiais telefonais, kad pagerintų vietos apsipirkimo patirtį.

Patikrinkite savo pramonės konkurenciją. Įsitikinkite, kad bent jau neatsiliekate nuo jų. Ir raskite naujų būdų, kaip integruoti mobiliojo ryšio patirtį į savo vietinį verslą.

 

Dėmesys virš sulankstymo

Virš matomos ribos nurodo jūsų svetainės dalį, kuri rodoma ekrane, kol žmogus dar neslinko. Nesvarbu, ar asmuo naudojasi mobiliuoju, ar darbalaukiu. Tai svarbu, ypač jei jūsų svetainė neįkeliama iš karto.

Norint pagerinti  paieškos sistemų pozicijų reitingą , ši ekrano dalis visada turėtų suteikti žmonėms priežastį likti ir slinkti.

2. Konkurento analizė

Štai paslaptis, kuri iš tikrųjų nėra paslaptis. Paieškos sistemos pozicijų reitingas  yra konkurencija. Tai ne tik tai, kokia puiki yra jūsų svetainė. Tai, kokia puiki jūsų svetainė, palyginti su konkurencija.

Jei jiems tai sekasi geriau, jų  paieškos sistemų pozicijos  bus aukštesnės.

Jūsų konkurencija nebūtinai yra parduotuvė gatvėje. Tai yra bet kuris paieškos rezultatų puslapyje, kur norite būti.

Norėdami atlikti išsamią analizę, galite naudoti pažangius mokamus įrankius, pvz., „AhRefs“ ar „SimilarWeb“. Šios priemonės yra brangios. Tačiau jie gali sutaupyti daug laiko, palyginti su bandymu tai padaryti rankiniu būdu.

Vienas puikiausių dalykų dirbant su  skaitmeninės rinkodaros agentūra  yra tas, kad jie turi prieigą prie pirmaujančių pramonės įrankių, tokių kaip anksčiau minėti. Bet kadangi jie juos naudoja keliems klientams padėti, jie gali pagrįsti išlaidas ir išlaikyti jas mažesnes klientams.

3. Atlikite turinio turto inventorizaciją

Tikėtina, kad tai ne pirmas kartas, kai bandote SEO. Galbūt jau esate sukūrę tinklaraštį. Jūs sukūrėte tam tikrą turinį. SEO dalis yra žinoti, su kuo jau dirbate.

Jei turite kokio nors turinio, kuris yra aukštos kokybės, atnaujinkite jį ir pakeiskite jo paskirtį, kad gautumėte daugiau iš jo.

turinio inventorius

4. Sukurkite SEO turinį

Praėjo tie laikai, kai paieškos rezultatai yra tik paprastas 10 žiniatinklio nuorodų sąrašas. Metams bėgant, dabar yra naujų funkcijų, kurios rodomos SERP. Ir tai apima rodomus fragmentus; Žmonės taip pat klausia dėžučių; ir tokie skelbimai kaip viršutiniai ir apatiniai skelbimai. Kuo daugiau optimizuosite savo turinį, tuo didesnė tikimybė, kad jis bus rodomas šiose SERP funkcijose.

Žmonės dažniausiai vartoja tokį turinį:

  • Vaizdo įrašai
  • Tinklaraščio įrašai
  • Programos
  • Žaidimai
  • Dabar naršo skaičiuoklė
  • Infografika

Šis turinys gali būti jūsų svetainėje, bendrinamas socialiniuose tinkluose ar kitoje svetainėje.

Kuo geriau šis turinys bus suderintas su SEO, tuo geriau jis veiks. Kas yra SEO turinys? Pažiūrėkime.

Pirkėjas „Persona Aligned“

Ko verta jūsų srautas, jei į savo svetainę pritraukiate ne tuos žmones?

Nieko.

Išsiaiškinkite, ko ieško jūsų tikslinė auditorija. Kuo geriau tai suderinsite, tuo aukštesnis bus jūsų  paieškos sistemos pozicijos reitingas  . Ir tuo lengviau išlaikyti tą reitingą ateityje.

Kaip suderinti turinį su tiksline auditorija?

Sukurkite 3-5 rašytines pirkėjų asmenybes. Iš tikrųjų aiškiai nurodykite, kam kuriate turinį. Jei netyčia pritraukite netinkamą auditoriją į savo svetainę, ji tiesiog išeis. „Google“ tai mato ir mano, kad jūs nepateiksite geros vartotojo patirties.

Žinokite, ką jūs traukiate, ir pamatysite, kaip jūsų  paieškos sistemos pozicijos reitinguoja  .

Kliento kelionė suderinta

SEO turinys taip pat kuriamas pirkėjo kelionėje. Skirtingi turinio tipai turės daugiau įtakos skirtingais etapais.

Pavyzdžiui, jei įmonė, apie kurią niekada negirdėjote, bando jums ką nors parduoti, galite nedvejoti. Bet ką daryti, jei jums tenka patikrinti svetainę ir sužinoti daugiau apie jas? Ką daryti, jei matote, kad kiti žmonės juos mėgsta ir jais pasitiki?

Jaučiatės patogiau suteikdamas jiems savo kreditinės kortelės numerį ar kitą identifikavimo informaciją.

Nuorodų generavimas

SEO turinys taip pat yra nuorodas kuriantis turinys.

Nuorodos į jūsų svetainę vis dar yra nusistovėjęs SEO reitingavimo veiksnys . Nuoroda iš kitos svetainės yra pasitikėjimo balsavimas. Kuo tinkamesnė jūsų svetainė jūsų ir aukštesnės valdžios atstovams, tuo geriau.

Žmonės dažniausiai susieja su turiniu dėl kelių priežasčių. Norėdami sukurti susietą turinį, pasinaudokite šiomis galimybėmis.

  • Tinklaraštininkas ar turinio rašytojas gali norėti nurodyti svarbų apibrėžimą, faktą ar statistiką, esančią puslapyje.
  • Jie įterpia naudingą įrankį į savo, kad žmonės savo svetainėje galėtų juo naudotis.
  • Produktas / paslauga gali susieti su jūsų svetaine, jei parašysite palankią apžvalgą
  • Verslo asmuo gali susieti jūsų svetainę, jei jį apklausiate
  • Klientai gali susieti su jūsų svetaine, nes nori pasidalinti jūsų parduodamu produktu ar paslauga
  • Gali būti, kad klientas sukūrė vartotojo sukurtą turinį jūsų svetainei. Jie nori pasidalinti savo turiniu su draugais.

Tai tik keli susieto turinio kūrimo būdai.

Sukurtas aplink raktinius žodžius

SEO šiandien nėra vien tik to paties raktinio žodžio naudojimas. Bet jums vis tiek reikia raktinių žodžių:

  1. Suprask, ko žmonės ieško
  2. Parodykite paieškos sistemoms, koks yra turinys
  3. Įtraukite skaitytojus / žiūrovus į turinio tikslą. Tokiu būdu jie nuolat peržiūri turinį

Kurkite turinį pagal raktinius žodžius, kurių žmonės ieško, susijusių su jūsų produktais ar paslaugomis. Tai padeda parodyti paieškos varikliams, kad teikiate puikią vartotojo patirtį, ir pagerins jūsų paieškos variklių pozicijas.

Tai nėra pūkas

Ne taip seniai verslas bandė išpumpuoti daugybę nekokybiško turinio, siekdamas pagerinti paieškos sistemų pozicijų reitingą. Paprastai turinyje buvo daug nereikalingų žodžių, kurie neprisidėjo prie temos. Jūs nuėjote galvodamas, ar tikrai ko nors išmokote.

„Google“ nuolat tobulina savo algoritmą. Tai yra naudingo turinio ravėjimas. Norėdami parodyti, kad jūsų turinys yra ne tik purus, įsitikinkite, kad jame nuodugniai aptariama tema, kurią jūs sakote, kad ketinate aptarti. Pasiūlykite naudingos įžvalgos ir patarimų, kuriuos žmonės gali pritaikyti.

Jis turėtų būti gerai ištirtas, įtraukiantis ir naudingas.

Tai pakankamas ilgis

Jis turėtų būti pakankamo ilgio, kad galėtumėte iš tikrųjų ką nors pasakyti. Pavyzdžiui, tinklaraščio įrašui negalima daug pasakyti 250 žodžių. Bet kiek jūsų turinys turi būti visiškai priklauso nuo jūsų konkurencijos.

Pavyzdžiui, konkurencingesnėse pramonės šakose, tokiose kaip rinkodara ir el. Prekyba, tinklaraščio įrašai dažniausiai būna ilgesni. Šios įmonės turi sugebėti konkuruoti, kad užimtų aukštas paieškos sistemų reitingo pozicijas. Geriausias būdas tai padaryti yra pateikti vertingesnį turinį nei konkurentai, taigi tai reiškia ilgesnius tinklaraščio įrašus.

Tačiau kai kuriose pramonės šakose, pavyzdžiui, sunkvežimiuose, straipsniai vis dar yra gana trumpi. Tai dar viena priežastis, kodėl konkurentų analizė yra tokia svarbi. Nenorite kurti 5000 žodžių straipsnių, jei 1 000 ar mažiau žodžių būtų įveikę konkurenciją.

Tai, kad straipsnis yra ilgas, nereiškia, kad jis bus lengvai reitinguojamas. Tačiau ji turi geresnes galimybes nei labai trumpas turinys.

5. Nuosekliai skelbti turinį

„Google“ teikia pirmenybę naujoms, nuolat atnaujinamoms svetainėms. Tiesą sakant, jei nustosite atnaujinti svetainę, „Google“ pradės indeksuoti (pašalinti) jūsų puslapius iš paieškų. Tai gali atsitikti net per 6 mėnesius. Ir atsigauti reikia laiko.

Štai kodėl mes akcentuojame  nuolatinę SEO priežiūrą  savo klientams ar visiems, norintiems išlaikyti aukščiausią paieškos sistemų poziciją. Nemažiau svarbu ir toliau skelbti naują turinį.

Yra ir kitų būdų, kaip pagerinti  paieškos sistemos pozicijas  per SEO. Tačiau nuolatinio, nuoseklaus turinio paskelbimas savo svetainėje yra vienas iš ekonomiškiausių būdų gauti SEO naudą.

Sukurkite skaičiuoklę. Kiekvieną ketvirtį suplanuokite pagal temą. Įsipareigokite kiekvieną savaitę ir mėnesį sukurti tam tikrą turinio vienetų skaičių. Įvairūs turinio elementai turėtų palaikyti vienas kitą. Pavyzdžiui, per mėnesį sukurkite 1 internetinį seminarą, 4 vaizdo įrašus ir 12 tinklaraščio įrašų apie plačią temą.

Žmonės, tyrinėdami jūsų turinį, greitai randa daugiau turinio panašiomis temomis, nes dirbate su tema.

Nustatykite leidybos tvarkaraštį. Nurodykite sau tvirtus darbų atlikimo terminus. Ir išlikite nuoseklūs. Pradėkite generuoti srautą, kurio jums reikės iš pradžių. Parodykite „Google“, kad nusipelnėte aukščiausių  paieškos sistemų pozicijų .

Matote, daugelis žmonių tai gauna atgal. Jie mano, kad jei jie sukurs turinį, tai tiesiog pritrauks srautą. Tačiau „Google“ turi įsitikinti, kad galite pritraukti savo srautą, kol ji mano, kad jūsų svetainė yra pakankamai aukšta institucija, kad nusipelnytų vieną puslapį.

Tam reikia platinimo plano.

6. Platinti turinį

Yra daug būdų platinti šį turinį. Svarbu tai, kad turite nuoseklią paskirstymo strategiją. Pažvelkime į keletą geriausių turinio platinimo būdų.

Socialinių tinklų bendrinimas

Platinkite šį turinį per socialinių tinklų rinkodarą . Bendraukite su kitais savo pramonės žmonėmis ir kurkite savo socialinę žiniasklaidą. Kai stebite socialinę žiniasklaidą, lengviau platinti turinį nemokant tiek daug už reklamą.

Socialinės žiniasklaidos reklama

Pradžioje neturėsite traukos socialiniuose tinkluose. Nėra kam dalintis jūsų turiniu. Neturite sekėjų. Pradėkite tai kurti naudodamiesi  mokama socialinės žiniasklaidos reklama .

Naudokite srauto kampanijas, kad patektumėte į žmones, kurie kitaip nematytų turinio.

Daugelis žmonių stebi ir mėgsta kampanijas kaip tuštybės kampanijas. Bet jie iš tikrųjų yra labai svarbūs. Be jų pradžioje niekas nematys jūsų turinio.

Taip pat naudokite socialinės žiniasklaidos reklamą, kad tiesiogiai platintumėte pagrindinius turinio elementus, pvz., Pagrindinį tinklaraščio įrašą, vaizdo įrašą ar internetinį seminarą. Jei žmonėms tai patinka, jie ne tik užsirašys svetainę. Jie stebės jus socialiniuose tinkluose. Jie matys būsimą turinį, kurį bendrinsite.

Norėdami gauti geriausią investicijų grąžą, laikykite skelbimus labai aktualius, tikslai siauri ir naudokite analizę, kad stebėtumėte, kaip žmonės reaguoja į reklamą.

Kai kyla abejonių, socialinės žiniasklaidos reklamos agentūra žinos, kaip padidinti jūsų investicijų į socialinę žiniasklaidą grąžą.

Leidimais pagrįstas el. Paštas

Galutinis platinimo metodas, kurį aptarsime, yra el. Paštas. Sukurkite el. Laiškų surinkimo sistemą, kai žmonės lankosi jūsų svetainėje. Tada kiekvieną kartą, kai turite naują turinį, kurį norite bendrinti, išsiųskite jį į savo sąrašą.

77% žmonių sako, kad pirmenybę teikia  el. Paštu suteiktu el. Paštu  kaip pagrindinį būdą, kuriuo prekės ženklas su jais bendrauja. El. Paštas padeda kurti nuoseklų, pasikartojantį srautą.

pašto rinkodaros duomenisDiagrama sutinkama su „Optinmonster“

7. Stebėkite svetainės našumą

Dabar linksma dalis. Kaip mums sekasi? Norėdami padidinti  paieškos sistemos pozicijų reitingą , atidžiai stebėkite vykdomus procesus. Kaip jie prisideda prie jūsų tikslų?

Arba ne?

Norėdami pradėti, būtinai nustatykite „Google Analytics“ (GA) ir „Google Search Console“. Tai suteiks jums daug vertingų duomenų apie tai, kaip žmonės naudoja jūsų svetainę.

Net jei dabar sulaukiate tik nedidelio srauto, pažvelkite į tai. Štai ką galite sužinoti „Search Console“:

  • Kokiose paieškos užklausose esate rodomi
  • Kaip dažnai esate rodomi užklausose, o ne spustelėjama jūsų svetainė
  • Kaip aukštai užimate tam tikrų paieškų reitingą
  • Ar visi puslapiai, kuriuos norite rodyti „Google“, rodomi „Google“ paieškose? Mes tai vadiname „indeksavimu“. Atminkite, kad bus puslapių, kurių nenorite indeksuoti kaip tinklaraščio kategorijos puslapio. Bet kiti puslapiai, jei jie nėra indeksuojami, jie nematomi.
  • Ar visi puslapiai taip pat rodomi „Google“ paieškoje mobiliesiems?
  • Kokios svetainės susieja su jūsų svetaine?

Dabar pereikime prie „Google Analytics“.

„Google Search Console“ padeda suprasti matomumą. „Google Analytics“ padeda suprasti, kaip srautas teka jūsų svetaine.

Iš čia pamatysite:

  • Kuriuose puslapiuose lankosi žmonės
  • Kiek turite pakartotinių lankytojų
  • Kaip ilgai žmonės išbūna jūsų svetainėje
  • Ar žmonės linkę spustelėti kitus puslapius ar tiesiog išeiti?
  • Ar žmonės eina tam tikru keliu (kanalu), kurį nustatėte svetainėje?
  • Iš kur eismas
  • Informacija apie demografinius rodiklius

Naudokite šią informaciją, kad sužinotumėte daugiau apie tai, kas žmonėms patinka ar nepatinka jūsų svetainėje. Kai naudojatės šiomis žiniomis kurdami geresnę svetainę, jūsų  paieškos sistemos pozicijos reitinguojasi  .

8. Prisitaikykite prie algoritmo pokyčių

„Google“ naudoja sudėtingą algoritmą, kad nuspręstų, kurios svetainės nusipelno  paieškos variklio pozicijos . Tai nustato, kurie tų svetainių puslapiai nusipelno vietos.

Puikioje svetainėje ne visi puslapiai yra supjaustyti.

Tikslų algoritmą žino tik „Google“. Tačiau SEO ekspertai reguliariai vykdo testus, kad nustatytų, ką „Google“ laiko svarbiu svetainėje. Jie juo dalijasi ir diskutuoja internete ir uždarose grupėse.

Kai tai pasikeis, SEO ekspertai atlieka testus, kad išsiaiškintų, kas pasikeitė. Tada jie pritaiko savo strategijas, kad išlaikytų reitingą.

Dabar prie nemalonios SEO dalies. Galbūt girdėjote siaubo istorijas apie verslą, kuris gavo puikų  paieškos sistemų reitingą . Tada „Google“ pakeitė savo algoritmą. Ir Pūkas! Reitingas ir eismas dingo.

Svarbu suvokti, kad kiekvieną kartą, kai taip nutinka, taip yra dėl to, kad kažkas bandė sugriežtinti „Google“ taisykles ir gauti reitingą. Arba jie pažeidė „Google“ taisykles nežinodami, kad jas pažeidžia.

Nesvarbu, ar jie žinojo, ar ne, pasekmės yra tos pačios.

SEO yra ilgalaikė laiko ir (arba) pinigų investicija. Taigi svarbu nedaryti klaidų, kurios jums kainuos.

Pavyzdžiui, perkant atgalinių nuorodų paketus. Tai visada blogai. Net jei tai gali padėti jums per trumpą laiką, tai visam laikui pakenks jūsų svetainei.

Atminkite, kad „Google“ tai laiko pasitikėjimo balsu, kai kas nors nukreipia į jūsų svetainę.

Tačiau „Google“ taip pat sumaniau nustato svetaines, kurios tai daro. Vienu metu buvo lengviau klasifikuoti nekokybišką turinį.

Dabar algoritmas geriau supranta turinio kokybę. Tai palaiko kokybę, išsamesnį turinį.

Žinojimas, ką „Google“ nori pamatyti, kad gautumėte geriausią  paieškos variklio poziciją,  yra nuolatinis procesas. Tai keičiasi. Turite būti budrus dėl to, kas vyksta jūsų svetainėje. Būkite naujausia. Būkite pasirengę prisitaikyti.

Kuo ilgiau laukiate, kol išspręsite svetainės problemas, tuo ilgiau jas išspręsite. O laikas yra pinigai, kai kalbama apie jūsų svetainę.

paieškos pozicijos reitingas

Gaukite  paieškos sistemos pozicijų reitingą  ir išlaikykite

Tai daroma taip. Pirmiausia sukurkite interaktyvią svetainę. Atlikite konkurentų analizę. Skelbkite įprastą, aukštos kokybės turinį. Ir prisitaikykite, kai keičiasi geriausia SEO praktika.