Raktinių žodžių tyrimai, skirti optimizuoti paieškos sistemoms, nėra tai, ką darote tik vieną kartą. Tai nuolatinis procesas, kuris gali turėti didelę įtaką būdams, kaip pasiekti naujus potencialius klientus ir klientus internete. Įtraukę mūsų raktinių žodžių tyrimo patarimus į savo skaitmeninės rinkodaros procesą, galėsite priimti protingesnius sprendimus dėl strategijos, įgyvendinimo ir biudžeto.
Bet kaip galite maksimaliai išnaudoti savo SEO raktinių žodžių tyrimas? Nors galbūt jau naudojate „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonę tam, kad rastumėte keletą pagrindinių raktinių žodžių rezultatų, mes parengėme keletą ekspertų, atlikusių raktinių žodžių tyrimo patarimus , kurie padės jūsų paieškos sistemos optimizavimą perkelti į kitą lygį.
Bet prieš tai pereinant, apžvelkime pagrindus.
Kas yra SEO raktinių žodžių tyrimas?
Raktinių žodžių tyrimas yra populiarių paieškos užklausų, atitinkančių klientų interesus, nustatymo procesas. Verslas naudoja šį procesą norėdamas nustatyti, kurias paieškos frazes tikslinė auditorija naudoja labiausiai, kad jos galėtų užimti aukštesnę vietą paieškos sistemų rezultatų puslapiuose (SERP) ir pasiekti daugiau potencialių klientų.
Kodėl raktinių žodžių tyrimai yra svarbūs SEO?
Raktinių žodžių tyrimai yra svarbūs SEO, nes jie padeda reklamuoti jūsų verslą didesnėms auditorijoms, turintiems daugiau kvalifikuotų potencialių klientų. Pagrindinis SEO akcentas yra matomumas, o įdiegę didelio srauto raktinius žodžius į savo svetainę galėsite pakilti aukščiau SERP reitinge ir lengviau pasirodyti ieškantiems jūsų paslaugų.
Rinkos tyrimai rodo, kad dauguma svetainių paspaudimų nukreipiami į kelis pirmuosius natūralius sąrašus, todėl svarbu, kad siektumėte viršaus. Kai jūsų verslas tampa geriau matomas, padidėja tikimybė konvertuoti potencialius klientus į patikimus klientus. Taigi paprastai sakant, investicijos į raktinių žodžių tyrimus gali padėti jūsų verslui pasirodyti daugiau vartotojų, labiau įsitraukti į jūsų svetainę ir padidinti pardavimus bei pajamas.
Taigi dabar, kai žinote, kodėl raktinių žodžių tyrimas yra svarbus jūsų verslui, apžvelkime keletą patarimų, kaip įsitikinti, kad raktinių žodžių tyrimo procesas yra išsamus ir efektyvus.
7 patarimai, kaip efektyviai atlikti raktinių žodžių tyrimus
1. Pasinaudokite neigiamais raktiniais žodžiais.
Neigiamų raktinių žodžių naudojimas taikymo strategijoje yra tik vienas iš daugelio raktinių žodžių tyrimo patarimų , kuriuos galite naudoti savo SEO strategijai pakelti į kitą lygį. Neigiami raktiniai žodžiai yra žodžiai, kurių nenorite taikyti savo PPC skelbimų kampanijose. Tai padeda susiaurinti paieškos variklio naudotojus, pagal kuriuos taikote, kad geriau pasiektumėte tuos, kurie tinka jūsų įmonei.
Pavyzdžiui, tarkime, kad jūs siūlote paslaugą, kuri kartais yra nemokama, tačiau jūsų įmonė siekia padidinti mokamas narystes ar paketus. Galbūt norėsite pridėti žodį „nemokamas“ kaip neigiamą raktinį žodį. Tai reiškia, kad jūsų skelbimas nebus rodomas paieškos rezultatų rezultatų frazėse, kuriose šalia jūsų produktą ar paslaugą apibūdinančių raktinių žodžių yra žodis „nemokama“.
„Google“ raktinių žodžių planavimo priemonėje galite pridėti neigiamų raktinių žodžių. Pirmiausia pasirinkite „Raktiniai žodžiai ir taikymas“, tada – „Raktiniai žodžiai, neigiami“. Tada spustelėkite „pridėti neigiamą raktinį žodį“ ir pasirinkite skelbimų grupę arba kampaniją. Redagavimo skydelyje įveskite neigiamą raktinį žodį ir tada galėsite įsitikinti, kad jūsų skelbimai nebus rodomi pagal paieškos terminus, kuriuose yra čia nustatyti žodžiai.
2. Sukurkite lokalizuotų raktinių žodžių sąrašą.
Vienas iš geriausių raktinių žodžių tyrimų patarimų , padedančių mažosioms įmonėms užimti aukštesnę vietą paieškos sistemose, yra sutelkti dėmesį į lokalizuotus raktinius žodžius ir frazes. Daugelis mažų įmonių siekia nukreipti vietinius pirkėjus, kurie yra netoli fizinių parduotuvių vietų. Geriausias būdas tai padaryti yra sukurti turinį, nukreiptą pagal lokalizuotus raktinius žodžius, kuriuos netoliese esantis vartotojas gali naudoti atlikdamas vietinę paiešką „Google“.
Pradėkite tyrinėdami raktinius žodžius, kuriuose nurodoma tiksli jūsų vieta. Pavyzdžiui, „San Diego santechnika“ arba „santechnikai San Diege“. Tada išsišakokite į kitas vietoves, kurias aptarnaujate netoliese esančiame regione. Jei jūsų įmonė reguliariai dirba su klientais aplinkiniuose miestuose, taip pat turėtumėte atlikti keletą raktinių žodžių tyrimų, kuriems raktiniai žodžiai ir frazės dažniausiai naudojami šiuose regionuose. Tokiu būdu galite nukreipti vartotojus visoje savo paslaugų srityje.
Atlikdami šių lokalizuotų raktinių žodžių ir frazių raktinių žodžių tyrimus galite pastebėti, kad raktiniai žodžiai, skirti konkrečioms sritims, paprastai sulaukia mažiau bendro srauto nei platesni, apibendrinti raktiniai žodžiai. Tačiau neleiskite to išsigąsti, jei netaikysite šių žodžių savo turinyje. Nors jų srautas gali būti mažesnis nei platesnių paieškos terminų, jie leidžia jums pristatyti savo prekės ženklą vietinių vartotojų akivaizdoje su dideliu ketinimu pirkti.
Kuriant lokalizuotų raktinių žodžių sąrašą ir atsižvelgiant į raktinių žodžių tyrimo patarimus, svarbu nepamiršti, kad bus įvairių variantų, kaip vietiniai ieškotojai ieško produktų ir paslaugų internete. Norėdami naudoti ankstesnį pavyzdį, namo savininkas gali ieškoti „San Diego santechnikų“, „santechnikų San Diege“ arba „geriausių santechnikų San Diege“. Peržiūrėkite visas savo galimybes pasiekti vietinius ieškotojus ir nebijokite įtraukti ilgų raktų raktinių žodžių, kurie gali padėti pasiekti naują populiaciją (pvz., „San Diego santechnikai su skubios pagalbos tarnybomis“).
3. Pažvelkite į raktinius žodžius, į kuriuos nukreipia jūsų konkurentai.
Ar norite, kad jūsų mažoji įmonė užimtų 1 vietą „Google“ ? Tada turėsite pradėti žiūrėti, ką daro jūsų konkurentai. Pažvelgus į jūsų konkurentų taikomus raktinius žodžius yra vienas paprasčiausių, tačiau labiausiai neišnaudojamų raktinių žodžių tyrimų patarimų . Žinojimas, kuriuos raktinius žodžius taiko jūsų konkurentai, gali suteikti jūsų smulkiajam verslui pranašumą konkurencijoje ir padėti jums nukreipti vartotojus, kurie ieško šių raktinių žodžių.
Taigi kaip pradėti? Pirmiausia turėsite prisijungti prie „Google Ads“ ir pasirinkti „Ieškoti naujų raktinių žodžių naudojant frazę, svetainę ar kategoriją“. Tada, užuot įvedę savo URL, norėdami rasti potencialius raktinius žodžius, įveskite sunkiausių konkurentų URL. Tada „Google“ pateiks jums temų ir raktinių žodžių sąrašą pagal jūsų konkurentų svetainę.
Čia galite pamatyti konkurentų URL raktinių žodžių sąrašą su svarbia informacija, pvz., Vidutiniu mėnesio paieškų skaičiumi ir konkurencijos lygiu.
Spustelėkite „Skelbimų grupės idėjos“, kad pamatytumėte, kokius raktinius žodžius ir frazes konkurentai taiko savo svetainėje. Šis sąrašas suteiks jums daugybę ilgų raktų raktinių žodžių idėjų, kiekvieno raktinio žodžio kiekį ir paieškos paklausą bei konkurencijos lygius.
Nereikia manyti, kad turėtumėte rinktis tik tuos raktinius žodžius, kurių paieškos apimtis yra didelė, nes taip nėra visada. Pavyzdžiui, raktinis žodis gali turėti didelę paiešką, tačiau nebūtinai sulaukti didelio paspaudimų skaičiaus. Tai yra tos užklausos, kurių ieškant jau bus „Atsakymų langelis“. Net ir tada, kai SERP užimsite aukštą vietą, tai bus beprasmiška, nes vartotojas nebesivargins spustelėti jūsų nuorodos, nes į klausimą jau buvo atsakyta.
Ieškokite raktinių žodžių, kurių konkurencija yra gana maža ir kurių bent 1 000 paieškų per mėnesį. Į šiuos raktinius žodžius ir frazes verta investuoti savo laiką ir išteklius į taikymą.
4. Pasinaudokite „Google Suggest“ pranašumais.
Kaip vieną iš populiariausių paieškos sistemų, „Google“ nori pateikti geriausius paieškos variklių rezultatus savo vartotojams. Tad kodėl gi nenaudojant „Google“, kad sužinotumėte, ko ieško atitinkami vartotojai, ieškodami panašių į jūsų prekių ženklų? Dar vienas geriausių raktinių žodžių tyrimų patarimų smulkiajam verslui yra „Google Suggest“ naudojimas norint rasti papildomų raktinių žodžių.
„Google“ pasiūlymas pasirodo, kai ieškote tam tikro raktinio žodžio ar frazės. Kai tik įvesite paieškos terminą, pastebėsite, kad „Google“ pateikia po juo panašių ir susijusių paieškos terminų sąrašą. Tai gali suteikti daugybę naujų raktinių žodžių galimybių jūsų smulkiajam verslui. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai pradėti nuo bendrųjų raktinių žodžių sąrašo, įvesti juos į „Google“ paieškos įrankių juostą ir pamatyti, ką paieškos sistema pateikia potencialių panašių raktinių žodžių frazių.
Čia galite pamatyti kitas siūlomas paieškos frazes, kurios pasirodo įvedant „moteriški batai“.
Priežastis, kad šis įrankis yra toks vertingas, yra tai, kad jis leidžia jums naudotis tam tikra įžvalga, kurią „Google“ įgijo mokydamasi ieškančiųjų elgesio. Pavyzdžiui, „Google“ pradeda atpažinti, kai paieškos variklio vartotojas turi įvesti kelias skirtingas frazes prieš surasdamas ieškomus paieškos rezultatus. Siekdama pateikti vartotojams geresnius paieškos rezultatus, „Google“ pateikia atitinkamus paieškos pasiūlymus, kurie padės vartotojui greitai rasti tikslius paieškos rezultatus.
Viskas, ką jums reikia padaryti norint naudoti šį šaltinį, yra apsilankyti „Google“ ir įvesti keletą populiariausių raktinių žodžių paieškos terminų. Įvesdami žodį ar frazę į „Google“ paieškos juostą pastebėsite, kad „Google“ siūlo papildomų raktinių žodžių, kurių galbūt ieškote, sąrašą. Šiuos raktinius žodžius ir frazes galite pridėti prie galimų taikyti raktinių žodžių sąrašo.
„Google“ atnaujina savo pasiūlymų sąrašą kas 2–3 savaites. Tai reiškia, kad pasiūlymų, kuriuos matote įvedę atitinkamus raktinius žodžius, sąrašas atspindi naujausius raktinius žodžius ir frazes, kurių ieškotojai ieško paieškos sistemoje. Norėdami gauti dar daugiau pasiūlymų, tiesiog slinkite žemyn į paieškos variklio rezultatų puslapio apačią ir peržiūrėkite „paieškas, susijusias su bet kokiu įvestu raktiniu žodžiu. Tai pateiks dar daugiau pasiūlymų dėl potencialių raktinių žodžių, kurių paieškos sistemos vartotojai ieško savo produktų ar paslaugų tyrimuose.
Ir jei norite ieškoti raktinių žodžių, kurie yra frazės pradžioje ar viduryje, pasiūlymų, tai taip pat įmanoma. Tai, ką jūs vadinate laukinėmis kortelėmis. Paprasčiausiai naudokite pabraukimo ženklą (_) bet kurioje raktinės frazės vietoje, kad gautumėte pasiūlymų. Pvz., Kai „Google“ ieškosite: moteriški _ batai, gausite panašių pasiūlymų.
5. Raskite įprastus klientų klausimus.
Raskite raktinių žodžių tyrimo patarimų klausimuose, kuriuos turi jūsų klientai. Vienas iš geriausių būdų pasiekti aukštesnį SEO reitingą yra kurti turinį, orientuotą į klausimus ar rūpesčius, kuriuos jūsų tiksliniai klientai užduoda dažniausiai. Nustatydami dažniausiai užduodamus klausimus ir kurdami turinį, kuris atsakytų į šiuos klausimus, galite padidinti savo galimybes pasiekti vartotojus, kurie ieško atsakymų paieškos sistemose.
Yra keli skirtingi būdai, kuriais galite pradėti sužinoti, kokius klausimus žmonės užduoda apie jūsų pramonę ar produktus ir paslaugas. Vienas iš būdų yra eiti tiesiai prie šaltinio. Paklauskite geriausių klientų, kokių klausimų jie turėjo, kai pirmą kartą pradėjo tyrinėti tokius prekės ženklus kaip jūsų. Kokie buvo jų rūpesčiai? Ką jie turėjo žinoti prieš pirkdami? Klientų apklausos ar interviu yra puikus būdas greitai gauti šią informaciją.
Kitas būdas sužinoti, kokius klausimus užduoda jūsų klientai, yra užduoti pardavimo skyriui. Jūsų pardavimo komanda bendrauja tiesiogiai su klientais ir dažnai turi pateikti klausimų apie jūsų produktus ar paslaugas. Paklauskite savo pardavimo komandos, kokių klausimų jie dažniausiai sulaukia iš naujų klientų.
Paklausę dabartinių klientų ir sužinoję apie pardavimus, laikas kreiptis į įrankius, kurie gali padėti dar labiau išplėsti raktinių žodžių tyrimus. Vienas naudingas (ir nemokamas) įrankis, kurį galite naudoti norėdami sužinoti, kokių klausimų žmonėms kyla apie jūsų pramonę, yra „Atsakyti visuomenei“. Šis naudingas įrankis leidžia įvesti bendrą raktinį žodį, susijusį su jūsų verslu, ir tada pateikia klausimų, kuriuos žmonės užduoda, eidami į paieškos sistemas, sąrašą.
Pateikiame kai kurių klausimų, kurie rodomi termino „chiropraktikos paslaugos“ paieškos rezultatuose, pavyzdį.
Turėdami šias raktinių žodžių frazes, galite naudoti „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonę, kad galėtumėte peržiūrėti raktinių žodžių dažnumą ir konkurenciją. Naudokite šią informaciją, kad patikslintumėte savo sąrašą ir nustatytumėte klausimus, į kuriuos verta atsakyti pagal jūsų turinį.
6. Peržiūrėkite „Google“ skyrių „Žmonės taip pat klausia“.
Be to, kad ieškote įprastų klausimų naudodamiesi klientų tyrimais ir kitais įrankiais, taip pat galite atrasti papildomų klausimų, apie kuriuos galbūt niekada negalvojote, peržiūrėdami „Google“ paieškos rezultatų rezultatų skyrių „Žmonės taip pat klausia“. Ši skiltis rodoma paieškos variklio rezultatuose, kai į paieškos juostą įvedate klausimą.
Štai pavyzdys klausimų, kurie pasirodo įvedus „Kas yra chiropraktikos paslaugos?“ į „Google“ paieškos juostą:
Šie rezultatai rodo dažniausiai užduodamus klausimus, susijusius su jūsų ieškomu klausimu.
Tai yra vienas iš mūsų mėgstamiausių raktinių žodžių tyrimų patarimų, nes jis leidžia jums rasti dar daugiau vertingų klausimų, kuriuos jūsų potencialūs klientai ir klientai gali užduoti internete. Sukurdami turinį pagal šiuos dažniausiai užduodamus klausimus, galite ieškoti naujų potencialių klientų, kurie galbūt ieško atsakymų internete. Vėlgi, kai kuriuos iš šių klausimų norėsite įdėti į „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonę, kad nustatytumėte, į kurias raktinių žodžių frazes labiausiai verta kreiptis.
7. Pabandykite naudoti SEO įrankių juostą.
Yra įvairių paieškos sistemų optimizavimo įrankių ir įrankių juostų, kurias galite naudoti kurdami savo SEO žaidimą. Vienas iš mūsų mėgstamiausių yra „MozBar“. Ši pramonėje pirmaujanti SEO įrankių juosta leidžia jums greitai pasiekti ir palyginti svarbią metriką visuose svetainės puslapiuose paieškos variklio rezultatų puslapyje. Galite net peržiūrėti puslapio autoriteto ir domeno autoriteto reitingus.