exus ES“ konkurentams vokiečiams galėtų suteikti išgąsčio dėl sudėtingos pakabos sistemos, šildomų sėdynių ir parkavimo jutiklių

VINCENT VAN GOGH, vargšas velėnas. Vyras gyveno siaubingo kančios gyvenimą – moterys jį atmetė, susirūpindavo pragyvenimu, ilgainiui nukrito nuo savo skylės, nes, kaip sakoma, jis buvo „blogoje vietoje“.

Dabar laikomas vienu įtakingiausių visų laikų menininkų, kai buvo gyvas, jis buvo laikomas chumpu.

 „Lexus ES“ konkurentams vokiečiams galėtų suteikti išgąsčio dėl savo dizaino, stiliaus ir šildomų sėdynių

10
„Lexus ES“ konkurentams vokiečiams galėtų suteikti išgąsčio dėl savo dizaino, stiliaus ir šildomų sėdynių

Vietinis dirbančių vyrų klubas net neįpareigojo jam suteikti baseino poilsiui magnolijos.

Tik po skausmingos, ištemptos mirties – nuo savęs šūvio iki skrandžio – pasaulis pabudo nuo jo talento. Jo paveikslai dabar parduodami už dešimtis milijonų svarų.

Ar tas pats gali atsitikti ir „Lexus“, jei per anksti krebžda markė?

„Lexus“ gamina gerus automobilius – mes, atrodo, jų nenorime. Mes verčiau nusipirkime bet kurį iš trijų vokiečių.

 Pradinė kaina, kai tik ūsas viršija 35 000 svarų, „Lexus ES“ yra 2 tūkst. Svarų mažesnis nei 5 serijos

10
Pradinė kaina, kai tik ūsas viršija 35 000 svarų, „Lexus ES“ yra 2 tūkst. Svarų mažesnis nei 5 serijos

 „Lexus“ konstrukcijos kokybė yra nepriekaištinga ir patogesnė už „Four Seasons“ komplektą

10
„Lexus“ konstrukcijos kokybė yra nepriekaištinga ir patogesnė už „Four Seasons“ komplektą

 „Lexus“ inžinieriai džiaugsmingai giriasi, kad trejus metus praleido siekdami tobulos sėdynės

10
„Lexus“ inžinieriai džiaugsmingai giriasi, kad trejus metus praleido siekdami tobulos sėdynės

Tai panašu į tai, kad visada dekoruoji sienas tais Kandinsky spaudiniais, kuriuos „Ikea“ išmuša, nes žinai, kad jie yra malonūs miniai, nors vaikinas gatvėje, apie kurį niekas negirdėjo, padarys tau tokį pat gerą originalą.

Nesakau, kad naujasis „Lexus ES“ yra geresnis nei „BMW 5“ ar „Mercedes E“ klasės.

Pagrindiniai faktai: „Lexus ES“

  • Kaina: 35  150 svarų
  • Variklis: 2,5 litro benzinas su elektriniu varikliu
  • 0-62 km / h: 8,9 sek
  • Didžiausias greitis: 112 mph
  • Ekonomiškumas: 59,33MPg
  • CO2: 100 g / km

„Bond“ kaskadininkas Markas Higginsas skudurais apkabina „Lexus LC 500“ aplink kelių aukštų automobilių stovėjimo aikštelę – kad tik išgirstumėte tą didingą V8 variklį

Bet tai neabejotinai juos laižė tam tikrose srityse. Vis dėlto bijau, kad tai liks neįvertinta savo laiku.

Pakalbėkime apie standartinį rinkinį. Esant tik ūsui, viršijančiam 35 000 svarų, ES kaina yra 2 tūkst. Svarų mažesnė nei 5 serijos.

Už tuos pinigus „Lexus“ suteikia jums šildomas elektrines sėdynes, adaptyvų tempomatą, elektra valdomą vairą ir daugybę aukščiausios klasės saugos rinkinių, tokių kaip pėsčiųjų atpažinimas. Tai dar ne viskas. Yra parkavimo jutikliai ir atbulinės eigos kamera, DAB radijas ir dviejų zonų klimato kontrolė.

 „Lexus ES“ turi parkavimo jutiklius ir daug papildomų priedų

10
„Lexus ES“ turi parkavimo jutiklius ir daug papildomų priedų

 „Lexus ES“ viskas paprasta, turint tik vieną variklį

10
„Lexus ES“ viskas paprasta, turint tik vieną variklį

 Turėtume išlikti atviri tokiems automobiliams kaip „Lexus ES“, o ne rinktis tik vokiečių konkurentus

10
Turėtume išlikti atviri tokiems automobiliams kaip „Lexus ES“, o ne rinktis tik vokiečių konkurentus

Taip pat gausite stoglangį ir privatumo stiklą. Nepralenkiamas savo segmente.

Ir nėra taip, kad „Lexus“ būtų pasišovęs kitose srityse, kad atsirastų vietos. Sukūrimo kokybė yra nepriekaištinga ir patogesnė nei „Four Seasons“ komplektas.
Nusileidus į šias sėdynes jaučiasi tarsi apdovanoti savo užnugarį ankstyvu išėjimu į pensiją.

Jie sukasi ir sūpuoja kiekvieną centimetrą. Jūs sieksite masažo funkcijos širdies plakimu.

„Lexus“ inžinieriai džiaugsmingai giriasi, kad trejus metus praleido siekdami tobulos sėdynės.

 „Lexus ES“ išorės stilius sukasi galvą

10
„Lexus ES“ išorės stilius sukasi galvą

 „Lexus“ suteikia jums šildomas elektrines sėdynes, pritaikomą kruizo kontrolę, elektra valdomą vairą ir daugybę aukščiausios klasės saugos rinkinių, tokių kaip pėsčiųjų atpažinimas

10
„Lexus“ suteikia jums šildomas elektrines sėdynes, pritaikomą kruizo kontrolę, elektra valdomą vairą ir daugybę aukščiausios klasės saugos rinkinių, tokių kaip pėsčiųjų atpažinimas

Sveikinu chapsus, tai rodo. Nauja kebli pakabos sistema neleidžia smūgiams ir kuproms būti netrukdomiems, o salonas gali būti tyliausias, kokį esu patyręs.

Bet tai yra „Lexus“, todėl yra trūkumų … ir jie yra tie patys trūkumai, kuriuos rašiau dešimtys kartų.

Jei norite tikro vairuotojo automobilio – kad jūsų prabangus sedanas padvigubėtų kaip viršūnės plėšrūnas – ES NETAI jums.

Dideliu greičiu jis yra plūduriuojantis, todėl posūkiuose tampa nervinga, tuo tarpu „vairavimo pagal laidą“ sistema suteikia visus raminamo tinginio atsiliepimus.



nekenčiu CVT pavarų dėžių. Ir nepradėk manęs sėdėti.

Vis dėlto „Lexus“ reikėtų pagirti, kad viskas paprasta tik su vienu varikliu – 2,5 litro benzinu su elektriniu varikliu, o išorės stilius sukasi į galvą.

Dėl klestinčios Amerikos rinkos nėra pavojaus, kad „Lexus“ padarys „Van Gogh“ ir dings. Bet kaip ir menui, mums tikrai gali būti naudinga būti atviresniais.

daugiau info https://ledauto.lt/straipsniai/geros-parkavimo-sistemos/

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *