VINCENT VAN GOGH, vargšas velėnas. Vyras gyveno siaubingo kančios gyvenimą – moterys jį atmetė, susirūpindavo pragyvenimu, ilgainiui nukrito nuo savo skylės, nes, kaip sakoma, jis buvo „blogoje vietoje“.
Dabar laikomas vienu įtakingiausių visų laikų menininkų, kai buvo gyvas, jis buvo laikomas chumpu.
Vietinis dirbančių vyrų klubas net neįpareigojo jam suteikti baseino poilsiui magnolijos.
Tik po skausmingos, ištemptos mirties – nuo savęs šūvio iki skrandžio – pasaulis pabudo nuo jo talento. Jo paveikslai dabar parduodami už dešimtis milijonų svarų.
Ar tas pats gali atsitikti ir „Lexus“, jei per anksti krebžda markė?
„Lexus“ gamina gerus automobilius – mes, atrodo, jų nenorime. Mes verčiau nusipirkime bet kurį iš trijų vokiečių.
Tai panašu į tai, kad visada dekoruoji sienas tais Kandinsky spaudiniais, kuriuos „Ikea“ išmuša, nes žinai, kad jie yra malonūs miniai, nors vaikinas gatvėje, apie kurį niekas negirdėjo, padarys tau tokį pat gerą originalą.
Nesakau, kad naujasis „Lexus ES“ yra geresnis nei „BMW 5“ ar „Mercedes E“ klasės.
Pagrindiniai faktai: „Lexus ES“
- Kaina: 35 150 svarų
- Variklis: 2,5 litro benzinas su elektriniu varikliu
- 0-62 km / h: 8,9 sek
- Didžiausias greitis: 112 mph
- Ekonomiškumas: 59,33MPg
- CO2: 100 g / km
„Bond“ kaskadininkas Markas Higginsas skudurais apkabina „Lexus LC 500“ aplink kelių aukštų automobilių stovėjimo aikštelę – kad tik išgirstumėte tą didingą V8 variklį
Bet tai neabejotinai juos laižė tam tikrose srityse. Vis dėlto bijau, kad tai liks neįvertinta savo laiku.
Pakalbėkime apie standartinį rinkinį. Esant tik ūsui, viršijančiam 35 000 svarų, ES kaina yra 2 tūkst. Svarų mažesnė nei 5 serijos.
Už tuos pinigus „Lexus“ suteikia jums šildomas elektrines sėdynes, adaptyvų tempomatą, elektra valdomą vairą ir daugybę aukščiausios klasės saugos rinkinių, tokių kaip pėsčiųjų atpažinimas. Tai dar ne viskas. Yra parkavimo jutikliai ir atbulinės eigos kamera, DAB radijas ir dviejų zonų klimato kontrolė.
Taip pat gausite stoglangį ir privatumo stiklą. Nepralenkiamas savo segmente.
Ir nėra taip, kad „Lexus“ būtų pasišovęs kitose srityse, kad atsirastų vietos. Sukūrimo kokybė yra nepriekaištinga ir patogesnė nei „Four Seasons“ komplektas.
Nusileidus į šias sėdynes jaučiasi tarsi apdovanoti savo užnugarį ankstyvu išėjimu į pensiją.
Jie sukasi ir sūpuoja kiekvieną centimetrą. Jūs sieksite masažo funkcijos širdies plakimu.
„Lexus“ inžinieriai džiaugsmingai giriasi, kad trejus metus praleido siekdami tobulos sėdynės.
Sveikinu chapsus, tai rodo. Nauja kebli pakabos sistema neleidžia smūgiams ir kuproms būti netrukdomiems, o salonas gali būti tyliausias, kokį esu patyręs.
Bet tai yra „Lexus“, todėl yra trūkumų … ir jie yra tie patys trūkumai, kuriuos rašiau dešimtys kartų.
Jei norite tikro vairuotojo automobilio – kad jūsų prabangus sedanas padvigubėtų kaip viršūnės plėšrūnas – ES NETAI jums.
DAUGIAU SKAITYKITE VARIKLIUOSE
Dideliu greičiu jis yra plūduriuojantis, todėl posūkiuose tampa nervinga, tuo tarpu „vairavimo pagal laidą“ sistema suteikia visus raminamo tinginio atsiliepimus.
”
nekenčiu CVT pavarų dėžių. Ir nepradėk manęs sėdėti.
Vis dėlto „Lexus“ reikėtų pagirti, kad viskas paprasta tik su vienu varikliu – 2,5 litro benzinu su elektriniu varikliu, o išorės stilius sukasi į galvą.
Dėl klestinčios Amerikos rinkos nėra pavojaus, kad „Lexus“ padarys „Van Gogh“ ir dings. Bet kaip ir menui, mums tikrai gali būti naudinga būti atviresniais.
daugiau info https://ledauto.lt/straipsniai/geros-parkavimo-sistemos/