Jaučiuosi vienišas – HelpGuide.org

meilė ir draugystė

Jautiesi izoliuotas ir vienišas? Šis įrankių rinkinys siūlo paprastus būdus, kaip susidoroti su vienatve ir sustiprinti ryšius – daugumą jų galite padaryti dabar.

Vyras, sėdintis ant kėdės ir dirbantis internetu namuose, izoliuojasi dėl koronaviruso

Ar normalu jaustis vienišam?

Žmonės yra socialinės būtybės. Nors normalu kartais jaustis vienišiems, mes klestime santykiuose ir žmonių bendruomenėse. Kai jaučiatės izoliuotas ir atskirtas nuo kitų, tai gali pakenkti jūsų psichinei ir fizinei sveikatai, sukelti streso lygį, sukelti nerimą ir depresiją bei padidinti širdies ligų ir insulto riziką.

Žinoma, su vienatve dauguma iš mūsų tenka susidurti tam tikru momentu. Pavyzdžiui, dėl sveikatos priežasčių, kaip buvo taip įprasta COVID-19 pandemijos metu, gali tekti palikti karantiną nuo artimųjų. Persikėlimas į naują miestą darbo reikalais, studijavimas koledže toli namuose, sielvartas dėl artimo žmogaus netekties ar išsiskyrimas su romantišku partneriu taip pat gali priversti jaustis socialiai atskirtas ir vienišas.

Kitomis aplinkybėmis galite pastebėti, kad turite nemažai atsitiktinių pažįstamų, bet neturite pakankamai artimų draugų, kad jaustumėte supratimą ar rūpinimąsi. Kad ir kokios būtų priežastys, dėl kurių jaučiatės vienišas, žinokite, kad tai yra normalus žmogaus potyris, ir yra žingsnių, kurių galite imtis dabar, kad sumažintumėte vienatvę, apsaugotumėte savo sveikatą ir sustiprintumėte ryšius su kitais.

Ką daryti, jei jaučiatės vienišas 1 patarimas: raskite kūrybiškų būdų palaikyti ryšį

Tiesa, kad asmeninio bendravimo metu jūsų kūnas išskiria hormonus, kurie mažina stresą ir skatina teigiamas emocines reakcijas. Štai kodėl akis į akį bendravimas su draugais ir šeima yra toks svarbus jūsų psichinės sveikatos palaikymui.

Tačiau ne visada įmanoma užmegzti ryšį su artimaisiais, kai tik užplūsta vienatvės jausmas. Nesvarbu, ar keliaujate su darbu, gyvenate toli, ar esate atskirti dėl kitos priežasties, yra kitų būdų palaikyti ryšį ir išvengti izoliacijos.

Naudokite vaizdo pokalbį. Vaizdo konferencijų paslaugos, pvz., „Zoom“, išpopuliarėjo pandemijos metu, tačiau nėra jokios priežasties jomis nesinaudoti dabar, kai jaučiatės vieniši. Vaizdo pokalbiai gali padėti:

  • Palaikykite ryšį su draugais ir šeima, nesvarbu, kaip toli jie gyvena.
  • Suorganizuokite grupinius „Hangout“ su draugais, kad galėtumėte žaisti vakarėlių žaidimus, kartu žiūrėti sporto renginius ar mėgautis „laimingosios valandos“ gėrimais, niekam nesirūpinant, kad rastų paskirtą vairuotoją ar auklę.
  • Jei dirbate nuotoliniu būdu, suplanuokite susitikimus ar pietų pertraukas su savo bendradarbiais.
  • Prisijunkite prie internetinių transliacijų ar internetinių mokymo programų.

Skambinti telefonu. Jei jaučiatės nepatogiai skambindami žmonėms net tomis dienomis, kai jaučiatės ypač vieniši, atsiųskite žinutę ir susitarkite, kada skambinti. Arba dar geriau, kiekvieną savaitę suplanuokite reguliarų laiką pokalbiui telefonu su draugu ar mylimu žmogumi. Tai suteiks jums ko laukti, kai jausitės vieniši.

Parašyti laišką. Rašyti ranka laišką ar atviruką mylimam žmogui gali būti ne pats greičiausias būdas išsiųsti žinutę. Tačiau dėl laiko ir pastangų, kurių reikia norint parašyti ir išsiųsti laišką ar atviruką, jis skaitytojui yra daug svarbesnis nei tekstas, el. paštas ar „Facebook“ įrašas.

  • Nuoširdaus laiško parašymas gali padėti sumažinti vienatvės stresą.
  • Savo minčių užrašymas ant popieriaus gali būti puikus būdas susitaikyti su tuo, ką šiuo metu išgyvenate.
  • Tai taip pat gali padėti jums rasti dalykų, dėl kurių galite jaustis dėkingi ar teigiamai.
  • Mainais gavęs laišką ar atviruką gali praskaidrinti dieną ir jaustis labiau susijęs.

Turėdama daugiau nei 25 000 licencijuotų konsultantų, „BetterHelp“ turi jūsų poreikius atitinkantį terapeutą. Tai lengva, prieinama ir patogu.

Internetinės terapijos logotipas

Online-Therapy.com yra visas pagalbos priemonių rinkinys, kai jums to reikia pagal jūsų tvarkaraštį. Užsiregistruoti užtrunka vos kelias minutes.

Paauglių konsultavimo logotipas

Teen Counseling yra internetinė terapijos paslauga paaugliams ir jauniems suaugusiems. Susisiekite su savo konsultantu vaizdo įrašu, telefonu ar pokalbių metu.

2 patarimas: bendraukite su bendruomenėmis – internetu ir asmeniškai

Bendravimas su kitais neturi apsiriboti artimais draugais, šeima ar darbo kolegomis. Net bendravimas su nepažįstamais žmonėmis gali padėti kovoti su vienatve ir neigiamais socialinės izoliacijos padariniais. Jūs netgi galite užmegzti visą gyvenimą trunkančią draugystę, kai pradėsite išsišakoti ir kalbėtis su žmonėmis internete ar neprisijungus.

  • Raskite žmonių, turinčių panašių pomėgių ir pomėgių, naudodami internetines platformas, pvz., meetup.com.
  • Dalyvaukite bendraamžių palaikymo susitikimuose, kad pagerintumėte savo sveikatą, pvz., AA ar svorio stebėtojų susitikimuose
  • Užsukite į vietinius renginius, kuriuose galite susidurti su bendraminčiais, pvz., koncertus, sporto renginius ar atvirų mikrofonų vakarus.
  • Prisijunkite prie knygų klubo – internetu arba asmeniškai.
  • Naudokite socialinę žiniasklaidą, kad vėl susisiektumėte su senais kontaktais ir išplėstumėte savo socialinį tinklą.
  • Dalyvaukite socialinės žiniasklaidos grupėse ir internetiniuose forumuose apie jus dominančias temas.
  • Žaiskite kelių žaidėjų žaidimus internete arba prisijunkite prie fantazijos sporto lygos.
  • Išbandykite pažinčių programą, jei esate vienišas arba susipažinkite su naujais žmonėmis naudodamiesi tiesioginių vaizdo pokalbių programa.

3 patarimas: padėkite kitiems

Be socialinio tinklo išplėtimo, pagalba kitiems gali suteikti gyvenimui prasmės ir tikslo. Tiesą sakant, savanorystė padėti kitiems gali būti tokia pat naudinga jums, kaip ir tiems, kuriems padedate.

Savanoriaukite dėl jums svarbaus tikslo, ar tai būtų kampanija už politinį tikslą, pavyzdžiui, prieglaudos gyvūnų vaikščiojimas ar benamių maitinimas. Tai gali ne tik tarnauti bendruomenei, bet ir padėti ugdyti ryšio su kitais savanoriais jausmą. Tačiau, jei turite ribotą judumą arba dėl kokios nors priežasties negalite išeiti iš namų, dažnai vis tiek galite savanoriškai atlikti tokias užduotis, kaip skambinti, atsiliepti į skambučius ar siųsti el. laiškus.

Vykdykite reikalus kaimynui, kuriam reikia pagalbos, pvz., nuvežti vaistus ar bakalėjos prekes vyresniam, naujam tėvui ar sergančiam asmeniui. Galite užmegzti socialinius ryšius ir palengvinti žmonių, turinčių fizinę ar psichinę negalią, arba žmonių, kurie tiesiog jaučiasi priblokšti dėl savo kasdienių reikalų, gyvenimą. Tapk mentoriumi. Ieškokite būdų, kaip perduoti vertingus įgūdžius ar žinias, kurias turite. Pavyzdžiui, galite paimti jaunesnį asmenį po savo sparnu ir išmokyti jį kažko, kas jums būdinga, pavyzdžiui, amato, sporto ar muzikos instrumento. Jūs ne tik padėsite kitam žmogui augti, bet ir turėsite galimybę su juo užmegzti ryšį. Ieškokite vietinių ir nacionalinių organizacijų, kurios gali padėti suderinti jums reikalingus vaikus.

4 patarimas: išeikite į lauką

Jei dirbate namuose, nesunku kasdien jaustis uždarytam tarp tų pačių keturių sienų. Net jei keliaujate į darbą ir atgal, lengva patekti į kasdienybę, kuri apsiriboja kelionėmis į darbą ir iš jo. Stenkitės skirti šiek tiek laiko tam, kad galėtumėte mėgautis buvimu lauke. Laikas gryname ore ir atvirose erdvėse ne tik pagerins jūsų savijautą, bet ir atvers jums galimybę susipažinti su naujais žmonėmis.

Pasivaikščiokite po savo apylinkes. Kasdien renkantis skirtingą maršrutą ir atrasti naujas vietas gali būti stimuliuojanti patirtis ir galimybė susikryžiuoti su naujais žmonėmis. Būkite turistas savo kaimynystėje ir tyrinėkite vietas, kuriose dar nesate buvę, arba pažįstamas vietas, tarsi matytumėte jas pirmą kartą. Pabandykite nufotografuoti įdomių lankytinų vietų nuotraukas – net kasdienybėje ir pažįstamoje yra grožis.

Praleiskite laiką viešose vietose. Užuot valgę pietus prie stalo ar vienas namuose, eikite į restoraną, kavinę ar prekybos centro maisto aikštelę. Norėdami sutaupyti pinigų, susipakuokite savo pietus ir mėgaukitės jais parke ar kitoje viešoje erdvėje. Tiesiog buvimas kitų akimis gali padėti jaustis mažiau vienišiems ir padidinti galimybes susipažinti su naujais žmonėmis. Jei atsitiktinai gaminate papildomą maistą, apsvarstykite galimybę pasikviesti kaimyną, kolegą ar atsitiktinį pažįstamą pietauti.

[Read: Making Good Friends]

Imkitės lauko pomėgių. Pabandykite važinėtis dviračiu, žygiuoti pėsčiomis, žaisti parke su savo šunimi ar vaikais arba tiesiog pasivaikščioti po lauko erdves. Jei oras prastas, pereikite prie vaikščiojimo prekybos centre – tai populiari kūno rengybos rutina, ypač vyresnio amžiaus žmonėms.

5 patarimas: keliaukite virtualiai

Žinoma, kelionės gali būti puikus būdas susidoroti su vienatve ir izoliacija, tačiau tai ne visada įmanomas sprendimas, ypač šiais finansiškai neapibrėžtais laikais. Tačiau net jei esate užstrigę namuose, šiuo metu neturite galimybių pabėgti arba nenorite keliauti vienas, yra būdų, kaip vis tiek patirti nedidelį nuotykių skonį.

Atkurkite kelionę, į kurią visada norėjote leistis. Skaitykite norimos aplankyti vietos vadovus, žiūrėkite internetines vaizdo ekskursijas po muziejus, zoologijos sodus ir kitas lankytinas vietas arba net apsipirkite vietinėje bakalėjos parduotuvėje ir kurkite patiekalus iš to regiono.

Leiskitės virtualioms atostogoms….

joker123 slot

spaceman

garansi kekalahan 100

situs slot qris

https://sidaurip.desa.id/wp-includes/js/depo25bonus25/

https://sinaboi.desa.id/wp-includes/depo25-bonus25/

https://cibeunying-majenang.cilacapkab.go.id/wp-includes/nexus/

https://cidadap-karangpucung.cilacapkab.go.id/wp-includes/zeus-slot/

https://kalisabuk-kesugihan.cilacapkab.go.id/wp-includes/garansi-kekalahan-100/

https://kelurahanwahno.kotajayapura.id/wp-includes/js/bonus-new-member/

https://cafeadobro.ro/

https://haberveotesi.com.tr/

https://maisqueauga.com/

https://www.brightpath.com.sg/

https://www.dreamwavehotel.com/

https://opigesfarm.com/

https://woodtoc.com.ar/

https://opynewsjoinville.com.br/

https://buabi.com/

https://casadepianos.com.br/

https://www.champlainorchards.com/

https://www.bangunharjo.desa.id/wp-includes/vietnam/