Įveikti priklausomybę nuo alkoholio – HelpGuide.org

priklausomybė

Ar esate pasirengęs mesti gerti arba sumažinti iki sveikesnio lygio? Šie patarimai gali padėti jums pradėti sveikimo kelią.

Moters rankos, gestikuliuojančios supančioje paramos grupėje

Kaip nustoti gerti?

Įveikti priklausomybę nuo alkoholio gali būti ilgas ir duobėtas kelias. Kartais tai gali atrodyti net neįmanoma. Bet taip nėra. Jei esate pasirengęs mesti gerti ir norite gauti reikiamą pagalbą, galite pasveikti nuo alkoholizmo ir piktnaudžiavimo alkoholiu – nesvarbu, kaip stipriai geriate ar jaučiatės bejėgiai. Ir jums nereikia laukti, kol pasieksite dugną; galite bet kada pakeisti. Nesvarbu, ar norite visiškai mesti gerti, ar sumažinti iki sveikesnio lygio, šios rekomendacijos gali padėti jums pradėti sveikimo kelią jau šiandien.

Dauguma žmonių, turinčių problemų su alkoholiu, nesiryžta daryti didelių pokyčių arba pakeisti savo gėrimo įpročius per naktį. Atsigavimas paprastai yra laipsniškesnis procesas. Ankstyvosiose pokyčių stadijose neigimas yra didžiulė kliūtis. Net pripažinę, kad turite problemų dėl alkoholio vartojimo, galite teisintis ir vilkti. Svarbu pripažinti savo dviprasmiškumą metant gerti. Jei nesate tikri, ar esate pasirengęs pokyčiams, arba jums sunku priimti sprendimą, tai gali padėti pagalvoti apie kiekvieno pasirinkimo išlaidas ir naudą.

Įvertinti gėrimo išlaidas ir naudą

Sudarykite tokią lentelę, kaip pateikta žemiau, pasverdami gėrimo išlaidas ir naudą bei metimo rūkyti išlaidas ir naudą.

Ar verta gerti?
Gėrimo nauda
  • Tai padeda man pamiršti savo problemas.
  • Man smagu, kai geriu.
  • Tai mano būdas atsipalaiduoti ir atsipalaiduoti po įtemptos dienos.
NEgėrimo nauda
  • Mano santykiai tikriausiai pagerėtų.
  • Jaučiausi geriau protiškai ir fiziškai.
  • Turėčiau daugiau laiko ir energijos tiems žmonėms ir veiklai, kurie man rūpi.
Gėrimo išlaidos
  • Tai sukėlė problemų mano santykiuose.
  • Jaučiuosi prislėgta, nerimauju ir gėdijuosi dėl savęs.
  • Tai trukdo mano darbui ir šeimos įsipareigojimams.
NEgėrimo išlaidos
  • Turiu rasti kitą būdą, kaip išspręsti problemas.
  • Prarasčiau geriančius draugus.
  • Turėčiau susidurti su atsakomybe, kurios ignoravau.

Išsikelkite tikslus ir pasiruoškite pokyčiams

Kai priimsite sprendimą pakeisti, kitas žingsnis yra nustatyti aiškius gėrimo tikslus. Kuo konkretesni, realistiškesni ir aiškesni jūsų tikslai, tuo geriau.

1 pavyzdys: mano tikslas gerti

  • nustosiu gerti alkoholį.
  • Mano pasitraukimo data yra __________.

2 pavyzdys: Mano tikslas gerti

  • Nustosiu gerti darbo dienomis, nuo __________.
  • Šeštadienį ir sekmadienį gėrimą apribosiu iki trijų gėrimų per dieną arba penkių gėrimų per savaitgalį.
  • Po trijų mėnesių aš dar labiau sumažinsiu savo savaitgalio gėrimų skaičių – daugiausiai du gėrimus per dieną ir tris gėrimus per savaitgalį.

Ar norite visiškai nustoti gerti ar tiesiog sumažinti jo kiekį? Jei jūsų tikslas yra sumažinti alkoholio vartojimą, nuspręskite, kuriomis dienomis vartosite alkoholį ir kiek gėrimų leisite sau per dieną. Stenkitės kiekvieną savaitę skirti bent dvi dienas, kai visiškai negersite.

Kada norite nustoti gerti arba pradėti gerti mažiau? Rytoj? Per savaitę? Kitą mėnesį? Per šešis mėnesius? Jei bandote mesti gerti, nustatykite konkrečią metimo datą.

Turėdama daugiau nei 25 000 licencijuotų konsultantų, „BetterHelp“ turi jūsų poreikius atitinkantį terapeutą. Tai lengva, prieinama ir patogu.

Internetinės terapijos logotipas

Online-Therapy.com yra visas pagalbos priemonių rinkinys, kai jums to reikia pagal jūsų tvarkaraštį. Užsiregistruoti užtrunka vos kelias minutes.

Paauglių konsultavimo logotipas

Teen Counseling yra internetinė terapijos paslauga paaugliams ir jauniems suaugusiems. Susisiekite su savo konsultantu vaizdo įrašu, telefonu ar pokalbių metu.

Kaip įgyvendinti savo tikslus

Išsibrėžę tikslus nustoti gerti arba jį sumažinti, užsirašykite keletą idėjų, kaip galite padėti sau pasiekti šiuos tikslus. Pavyzdžiui:

Atsikratykite pagundų. Pašalinkite iš savo namų ir biuro visą alkoholį, barnius ir kitus su alkoholiu susijusius reikmenis.

Paskelbkite savo tikslą. Praneškite draugams, šeimos nariams ir bendradarbiams, kad bandote nustoti gerti arba sumažinti jo vartojimą. Jei jie geria, paprašykite, kad jie palaikytų jūsų pasveikimą ir to nepadarytų jūsų akivaizdoje.

Būkite atviri apie savo naujas ribas. Paaiškinkite, kad jūsų namuose nebus leidžiama gerti ir kad negalėsite dalyvauti renginiuose, kuriuose patiekiamas alkoholis.

Venkite blogos įtakos. Atsiribokite nuo žmonių, kurie nepalaiko jūsų pastangų mesti gerti arba nepaiso jūsų nustatytų ribų. Tai gali reikšti tam tikrų draugų ir socialinių ryšių atsisakymą.

Mokykitės iš praeities. Apmąstykite ankstesnius bandymus nutraukti ar sumažinti gėrimo vartojimą. Kas pavyko? Ko ne? Ką šį kartą galite padaryti kitaip, kad išvengtumėte spąstų?

Sumažinti alkoholio vartojimą, palyginti su visišku alkoholio atsisakymu

Nesvarbu, ar galite sėkmingai sumažinti alkoholio vartojimą, priklauso nuo gėrimo problemos sunkumo. Jei esate alkoholikas, o tai pagal apibrėžimą reiškia, kad negalite kontroliuoti gėrimo, geriausia pabandyti visiškai nustoti gerti. Tačiau jei nesate pasiruošę žengti šį žingsnį arba neturite piktnaudžiavimo alkoholiu problemų, bet norite sumažinti alkoholio kiekį dėl asmeninių ar sveikatos priežasčių, gali padėti šie patarimai:

Nustatykite savo gėrimo tikslą. Pasirinkite ribą, kiek išgersite, bet įsitikinkite, kad jūsų limitas yra ne daugiau kaip vienas gėrimas per dieną, jei esate moteris, du gėrimai per dieną, jei esate vyras, ir stenkitės išgerti keletą dienų kiekvieną savaitę. kai visai nevartosite alkoholio. Užsirašykite savo gėrimo tikslą ir laikykite jį ten, kur dažnai jį matysite, pavyzdžiui, telefone arba priklijuokite prie šaldytuvo.

Užsirašykite savo gėrimo įrašus kad padėtų jums pasiekti savo tikslą. 3–4 savaites užsirašykite kiekvieną kartą, kai išgeriate ir kiek išgeriate. Peržiūrėję rezultatus galite nustebti savo savaitės gėrimo įpročiais.

Sumažinkite gėrimo vartojimą namuose. Stenkitės apriboti alkoholio vartojimą arba pašalinti jį iš savo namų. Daug lengviau išvengti gėrimo, jei nesilaikote pagundų šalia.

Gerti lėčiau. Kai geriate, gurkšnokite lėtai ir darykite 30 minučių arba vienos valandos pertrauką tarp gėrimų. Arba gerkite soda, vandenį ar sultis tarp alkoholinių gėrimų. Gerti tuščiu skrandžiu niekada nėra gera idėja, todėl gerdami būtinai valgykite maistą.

Kiekvieną savaitę suplanuokite vieną ar dvi dienas be alkoholio. Tada pabandykite nustoti gerti vieną savaitę. Atkreipkite dėmesį į tai, kaip jaučiatės fiziškai ir protiškai šiomis dienomis – žinodami naudą, galite sumažinti savo svorį.

Priklausomybės nuo alkoholio gydymo galimybės

Kai kurie žmonės gali mesti gerti patys arba pasitelkę 12 žingsnių programą ar kitą paramos grupę (nuorodas rasite toliau). Kitiems reikalinga medicininė priežiūra, kad būtų galima saugiai ir patogiai atsisakyti alkoholio. Kuris variantas jums tinkamiausias, priklauso nuo to, kiek gėrėte, kiek laiko turėjote problemų, nuo jūsų gyvenimo padėties stabilumo ir kitų galimų sveikatos problemų.

Pirmasis žingsnis dažnai yra pasikonsultuoti su savo pirminės sveikatos priežiūros gydytoju arba šeimos gydytoju. Gydytojas gali įvertinti jūsų gėrimo įpročius, diagnozuoti bet kokius kartu pasitaikančius sutrikimus, įvertinti bendrą jūsų sveikatą ir pasiūlyti gydymo siuntimus. Jie netgi gali išrašyti vaistų, padedančių mesti rūkyti.

Gydymo nuo alkoholio programų pavyzdžiai

  • Gydymas namuose apima gyvenimą gydymo įstaigoje, o dienos metu intensyviai gydomas. Gydymas namuose paprastai trunka 30–90 dienų.
  • Dalinė hospitalizacija skirtas žmonėms, kuriems reikalinga nuolatinė medicininė priežiūra, bet kurių gyvenimo situacija yra stabili. Šios gydymo programos paprastai vyksta ligoninėje 3–5 dienas per savaitę, 4–6 valandas per dieną.
  • Intensyvios ambulatorinės programos (IOP) dėmesys skiriamas atkryčių prevencijai ir dažnai gali būti suplanuotas darbe ar mokykloje.
  • Terapija (individuali, grupinė ar šeima) gali padėti nustatyti pagrindines alkoholio vartojimo priežastis, pataisyti santykius ir išmokti sveikesnių įveikimo įgūdžių bei kaip susidoroti su priežastimis, kurios gali sukelti atkrytį.

Patarimai, kaip rasti geriausią gydymą nuo priklausomybės

Nėra stebuklingos kulkos ar vieno gydymo, kuris tiktų visiems. Kiekvieno poreikiai yra skirtingi, todėl svarbu rasti programą, kuri jums tinka. Bet kokia priklausomybės nuo alkoholio gydymo programa turi būti pritaikyta jūsų unikalioms problemoms ir situacijai.

Gydymas neturi apsiriboti gydytojais ir psichologais. Daugelis dvasininkų, socialinių darbuotojų ir konsultantų taip pat siūlo priklausomybės gydymo paslaugas.

Gydymas turėtų būti skirtas ne tik piktnaudžiavimui alkoholiu. Priklausomybė turi įtakos visam jūsų gyvenimui, įskaitant santykius, karjerą, sveikatą ir psichologinę gerovę. Gydymo sėkmė priklauso nuo to, kaip išnagrinėsite, kaip piktnaudžiavimas alkoholiu paveikė jus, ir išsiugdysite naują gyvenimo būdą.

Įsipareigojimas ir…

joker123 slot

spaceman

garansi kekalahan 100

situs slot qris

https://sidaurip.desa.id/wp-includes/js/depo25bonus25/

https://sinaboi.desa.id/wp-includes/depo25-bonus25/

https://cibeunying-majenang.cilacapkab.go.id/wp-includes/nexus/

https://cidadap-karangpucung.cilacapkab.go.id/wp-includes/zeus-slot/

https://kalisabuk-kesugihan.cilacapkab.go.id/wp-includes/garansi-kekalahan-100/

https://kelurahanwahno.kotajayapura.id/wp-includes/js/bonus-new-member/

https://cafeadobro.ro/

https://haberveotesi.com.tr/

https://maisqueauga.com/

https://www.brightpath.com.sg/

https://www.dreamwavehotel.com/

https://opigesfarm.com/

https://woodtoc.com.ar/

https://opynewsjoinville.com.br/

https://buabi.com/

https://casadepianos.com.br/

https://www.champlainorchards.com/

https://www.bangunharjo.desa.id/wp-includes/vietnam/