Išsiskyrimo ar skyrybų sprendimas

sielvartas ir praradimas

Kai santykiai nutrūksta, gydymas gali užtrukti. Šie patarimai gali padėti apgailestauti dėl netekties ir pradėti judėti toliau.

Vaizdas į mažą šeimą be mamos

Kodėl išsiskyrimai tokie skausmingi?

Išsiskyrimas ar skyrybos gali būti viena iš labiausiai įtemptų ir emocingiausių išgyvenimų gyvenime. Kad ir kokia būtų išsiskyrimo priežastis – ir nesvarbu, ar to norėjote, ar ne – santykių nutrūkimas gali apversti visą jūsų pasaulį aukštyn kojomis ir sukelti įvairiausių skausmingų ir nerimą keliančių emocijų.

Net tada, kai santykiai nebėra geri, skyrybos ar išsiskyrimas gali būti labai skausmingas, nes tai reiškia ne tik partnerystės, bet ir bendrų svajonių bei įsipareigojimų praradimą. Romantiški santykiai prasideda kupinos įspūdžių ir vilčių dėl ateities. Kai santykiai žlunga, patiriame gilų nusivylimą, stresą ir sielvartą.

Išsiskyrimas ar skyrybos nuves jus į neatrastą teritoriją. Viskas yra sutrikdyta: jūsų rutina ir pareigos, jūsų namai, jūsų santykiai su šeima ir draugais ir net jūsų tapatybė. Išsiskyrimas taip pat atneša netikrumo dėl ateities. Koks bus gyvenimas be partnerio? Ar rasi ką nors kitą? Ar liksi vienas? Šie nežinomybės dažnai gali atrodyti blogiau nei būti nelaiminguose santykiuose.

Šis skausmas, sutrikimas ir netikrumas reiškia, kad atsigauti po išsiskyrimo ar skyrybų gali būti sunku ir užtrukti. Tačiau svarbu nuolat priminti sau, kad galite ir išgyvensite šią sunkią patirtį ir netgi eisite toliau su atnaujintu vilties ir optimizmo jausmu.

Susidoroti su išsiskyrimu ar skyrybomis

Pripažinkite, kad gerai jausti skirtingus jausmus. Normalu jaustis liūdnam, piktam, išsekusiam, nusivylusiam ir sutrikusiam – ir šie jausmai gali būti stiprūs. Taip pat galite jausti nerimą dėl ateities. Sutikite, kad tokios reakcijos laikui bėgant mažės. Net jei santykiai buvo nesveiki, veržtis į nežinią gąsdina.

Duok sau pertrauką. Suteikite sau leidimą tam tikrą laiką jaustis ir veikti ne optimaliu lygiu. Galbūt kurį laiką nesugebėsite būti taip produktyvus darbe ar rūpintis kitais taip, kaip esate įpratę. Niekas nėra Supermenas ar Supermergina; skirkite laiko pasveikti, susigrupuoti ir atgauti energiją.

Neišgyvenk to vienas. Pasidalijimas savo jausmais su draugais ir šeima gali padėti išgyventi šį laikotarpį. Apsvarstykite galimybę prisijungti prie palaikymo grupės, kurioje galėtumėte pasikalbėti su kitais panašiose situacijose. Izoliavimas gali padidinti streso lygį, sumažinti koncentraciją ir trukdyti darbui, kitiems santykiams ir bendrai sveikatai. Nebijokite kreiptis pagalbos iš išorės, jei jums jos reikia.

Šaltinis: Psichikos sveikata Amerika

Leiskite sau liūdėti dėl santykių praradimo

Sielvartas yra natūrali reakcija į praradimą, o meilės santykių nutrūkimas ar skyrybos apima daugybę praradimų:

  • Draugystės praradimas ir bendri išgyvenimai (kurie galėjo būti nuolat malonūs arba ne).
  • Paramos praradimas, nesvarbu, ar tai būtų finansinė, intelektualinė, socialinė ar emocinė.
  • Vilčių, planų ir svajonių praradimas (tai gali būti net skaudžiau nei praktiniai praradimai).

Gali būti baisu leisti sau pajusti šių netekčių skausmą. Galite bijoti, kad jūsų emocijos bus per daug intensyvios, kad galėtumėte ištverti, arba kad amžiams būsite įstrigę tamsioje vietoje. Tiesiog atminkite, kad sielvartas yra būtinas gijimo procesui. Sielvarto skausmas yra būtent tai, kas padeda paleisti senus santykius ir judėti toliau. Ir kad ir koks stiprus tavo sielvartas, jis nesitęs amžinai.

Turėdama daugiau nei 25 000 licencijuotų konsultantų, „BetterHelp“ turi jūsų poreikius atitinkantį terapeutą. Tai lengva, prieinama ir patogu.

Internetinės terapijos logotipas

Online-Therapy.com yra visas pagalbos priemonių rinkinys, kai jums to reikia pagal jūsų tvarkaraštį. Užsiregistruoti užtrunka vos kelias minutes.

Paauglių konsultavimo logotipas

Teen Counseling yra internetinė terapijos paslauga paaugliams ir jauniems suaugusiems. Susisiekite su savo konsultantu vaizdo įrašu, telefonu ar pokalbių metu.

Patarimai, kaip liūdėti po išsiskyrimo ar skyrybų

Nekovokite su savo jausmais. Normalu, kad išgyvenate daug pakilimų ir nuosmukių bei daug prieštaringų emocijų, įskaitant pyktį, pasipiktinimą, liūdesį, palengvėjimą, baimę ir sumišimą. Svarbu atpažinti ir pripažinti šiuos jausmus. Nors šios emocijos dažnai bus skausmingos, bandymas jas slopinti ar ignoruoti tik pailgins sielvarto procesą.

Kalbėkite apie tai, kaip jaučiatės. Net jei jums sunku kalbėti apie savo jausmus su kitais žmonėmis, sielvartaujant labai svarbu rasti būdą tai padaryti. Žinodami, kad kiti žino jūsų jausmus, jausitės mažiau vieniši su savo skausmu ir padėsite pasveikti. Rašymas žurnale taip pat gali būti naudingas jūsų jausmų šaltinis.

Atminkite, kad judėjimas yra galutinis tikslas. Savo jausmų išreiškimas tam tikra prasme išlaisvins jus, tačiau svarbu neužsigyventi ties neigiamais jausmais ir pernelyg neanalizuoti situacijos. Įstrigę žeidžiantys jausmai, tokie kaip kaltinimas, pyktis ir pasipiktinimas, atims iš jūsų vertingos energijos ir neleis jums pasveikti ir judėti pirmyn.

Priminkite sau, kad vis dar turite ateitį. Kai įsipareigojate kitam žmogui, sukuriate daug vilčių ir svajonių bendram gyvenimui. Po išsiskyrimo sunku paleisti šiuos siekius. Liūdėdami dėl ateities, apie kurią kažkada įsivaizdavote, netekties, būkite padrąsinami to, kad senąsias ilgainiui pakeis naujos viltys ir svajonės.

Žinokite skirtumą tarp normalios reakcijos į išsiskyrimą ir depresiją. Po išsiskyrimo sielvartas gali būti paralyžiuotas, tačiau po kurio laiko liūdesys pradeda kilti. Diena iš dienos ir po truputį pradedi judėti toliau. Tačiau jei nejaučiate jokio impulso, gali būti, kad jus kankina depresija.

Pagalba savo vaikams išsiskyrimo ar skyrybų metu

Kai mama ir tėtis išsiskiria, vaikas gali jaustis sutrikęs, piktas ir netikras, taip pat labai liūdnas. Būdami tėvais, galite padėti savo vaikams susidoroti su išsiskyrimu, užtikrindami stabilumą ir užtikrindami teigiamą požiūrį į vaiko poreikius.

Kreipkitės į kitus dėl paramos

Kitų palaikymas yra labai svarbus norint pasveikti po išsiskyrimo ar skyrybų. Galite jaustis kaip vieni, tačiau izoliacija šį laiką tik apsunkins. Nebandykite to įveikti patys.

Susisiekite akis į akį su patikimais draugais ir šeimos nariais. Žmonės, kurie patyrė skausmingų išsiskyrimų ar skyrybų, gali būti ypač naudingi. Jie žino, kas tai yra, ir gali jus patikinti, kad yra vilties pasveikti ir užmegzti naujus santykius. Dažnas kontaktas akis į akį taip pat yra puikus būdas sumažinti stresą dėl išsiskyrimo ir atgauti pusiausvyrą gyvenime.

Praleiskite laiką su žmonėmis, kurie jus palaiko, vertina ir suteikia energijos. Svarstydami, į ką kreiptis, rinkitės išmintingai. Apsupkite save žmonėmis, kurie yra pozityvūs ir kurie tikrai jūsų klauso. Svarbu, kad jaustumėtės nuoširdūs apie tai, ką išgyvenate, nesijaudindami dėl to, kad būsite teisiami, kritikuojami ar pasakyta, ką daryti.

Jei reikia, gaukite pagalbą iš išorės. Jei susisiekti su kitais neatsiranda savaime, apsvarstykite galimybę pasikonsultuoti su konsultantu arba prisijungti prie paramos grupės (žr. toliau pateiktą skyrių „Ištekliai“). Svarbiausia, kad turėtumėte bent vieną vietą, kur jaustumėtės patogiai atsiverdami.

Puoselėkite naujas draugystes. Jei jaučiatės praradę socialinį tinklą kartu su skyrybomis ar išsiskyrimu, pasistenkite susipažinti su naujais žmonėmis. Prisijunkite prie tinklų kūrimo grupės ar specialių interesų klubo, lankykite klasę, įsitraukite į bendruomenės veiklą arba savanoriaukite mokykloje, maldos vietoje ar kitoje bendruomeninėje organizacijoje.

Rūpinimasis savimi po išsiskyrimo

Skyrybos yra labai įtemptas, gyvenimą keičiantis įvykis. Kai išgyvenate emocinius sunkumus ir susiduriate su dideliais gyvenimo pokyčiais, kaip niekad svarbu pasirūpinti savimi. Didelio išsiskyrimo įtampa ir nusiminimas gali padaryti jus psichologiškai ir fiziškai pažeidžiamus.

Elkitės taip, lyg įveiktumėte gripą. Daug ilsėkitės, sumažinkite kitus streso šaltinius savo gyvenime ir, jei įmanoma, sumažinkite darbo krūvį. Mokymasis rūpintis savimi gali būti viena vertingiausių pamokų, kurias išmokote po išsiskyrimo. Kai jaučiate savo netekties emocijas ir pradedate mokytis iš savo patirties, galite nuspręsti geriau rūpintis savimi ir priimti teigiamus sprendimus ateityje.

Savęs priežiūros patarimai

Kiekvieną dieną skirkite laiko savęs puoselėjimui. Padėkite sau išgyti, kasdien skirdami laiką veiklai, kuri jums atrodo ramina ir ramina. Leiskite laiką su gerais draugais, pasivaikščiokite gamtoje, klausykitės muzikos, mėgaukitės karšta vonia, pasilepinkite masažu, skaitykite mėgstamą knygą, lankykite jogos užsiėmimus ar…

https://sidaurip.desa.id/wp-includes/js/depo25bonus25/

https://sinaboi.desa.id/wp-includes/depo25-bonus25/

https://cibeunying-majenang.cilacapkab.go.id/wp-includes/nexus/

https://cidadap-karangpucung.cilacapkab.go.id/wp-includes/zeus-slot/

https://kalisabuk-kesugihan.cilacapkab.go.id/wp-includes/garansi-kekalahan-100/

https://kelurahanwahno.kotajayapura.id/wp-includes/js/bonus-new-member/

https://cafeadobro.ro/

https://haberveotesi.com.tr/

https://maisqueauga.com/

https://www.brightpath.com.sg/

https://www.dreamwavehotel.com/

https://opigesfarm.com/

https://woodtoc.com.ar/

https://opynewsjoinville.com.br/

https://buabi.com/

https://casadepianos.com.br/

https://www.champlainorchards.com/

https://www.bangunharjo.desa.id/wp-includes/vietnam/