Emocinis intelektas darbe – HelpGuide.org

emocinis intelektas

Norite pagerinti savo santykius su kolegomis? Sužinokite, kaip ugdyti emocinį intelektą, kad pagerintumėte darbo erdvę visiems.

Jauna moteris šypsosi, bendrauja su kolege verslo aplinkoje

Kodėl emocinis intelektas yra svarbus darbo vietoje?

Emocinio intelekto (EQ) mums labiausiai reikia ten, kur mažiausiai tikėtina, kad jį rastume: darbe. Darbo vieta išlieka paskutiniu IQ garbinimo bastionu, nes daugelis žmonių vis dar tiki, kad asmeniškumas trukdo produktyvumui.

Darbe jūs neturite meilės ryšių, kurie motyvuotų jus sutarti su kitais, kaip tai darote namuose. Neturite naudos iš bendros istorijos, kuri padėtų suprasti, kas jaudina aplinkinius. Dėl to dar svarbiau, kad turėtumėte būdą prisiderinti prie to, ko reikia tiems, su kuriais dirbate, čia ir dabar. Jūs jau turite tokią galimybę – tai aktyvus sąmoningumas ir iš to kylanti empatija. Šių EQ elementų naudojimas gali padėti pasiekti sėkmės ir išspręsti darbo problemas. Biuro politika, moralinės problemos ir bendradarbiavimo trūkumas neturi sugadinti jūsų darbo gyvenimo, jei mokate skaityti ir reaguoti į žmonių jausmus.

Keturi emocinio intelekto elementai

Emocinis intelektas susideda iš keturių elementų: savimonės, savęs valdymo, socialinio sąmoningumo ir santykių valdymo. Ar gerai esate susipažinę su kiekvienu iš šių išteklių?

  1. Savivoka: gebėjimas atpažinti savo emocijas ir jų poveikį, naudojant nuoširdžius jausmus priimant sprendimus. Ar galite įeiti į kambarį, susitikti su nepažįstamu žmogumi, dalyvauti susitikime ir greitai pajusti, kad kažkas ne taip, kaip atrodo? Anksčiau žinomos kaip „intuicija“, šios instinktyvios žinios yra pagrįstos emociniu intelektu.
  2. Savivalda: gebėjimas kontroliuoti savo emocijas ir elgesį bei prisitaikyti prie besikeičiančių aplinkybių. Ar galite tinkamai panaudoti savo pyktį, nusivylimą ar baimę, kad emocijos netrukdytų jūsų gebėjimui klausytis ar spręsti problemų? Ar žinote, kada jums reikia pagalbos, ir ar galite jos paprašyti?
  3. Socialinis sąmoningumas: gebėjimas jausti, suprasti ir reaguoti į kitų emocijas bei jaustis patogiai socialiai. Ar galite pasakyti, kada netyčia sukeliate kitam žmogui nepatogumą arba kada besišypsantis žmogus yra tikrai nusiminęs?
  4. Santykių tvarkymas: gebėjimas įkvėpti, daryti įtaką ir bendrauti su kitais bei valdyti konfliktus. Ar galite išlikti ramus, energingas ir susikaupęs kito žmogaus nelaimės akivaizdoje arba nerimą keliančioje situacijoje? Ar galite sušvelninti konfliktą humoru arba įtikinamai įsiklausyti į kito požiūrį?

Nepamirškite, kad mus visus dalijasi tos pačios emocijos

Daugelis organizacijų yra suluošintos dėl to, kad žmonės daugiau laiko skiria apsisaugoti nuo realių ir įsivaizduojamų grėsmių, o ne darbui. Kai valdo baimė, produktyvios valandos prarandamos bandant išlaikyti pranašumą, išvengti viršininko pykčio ar konkuruoti dėl pozicijos. Neabejotinas faktas, kad kai kurie žmonės turi daugiau galios nei kiti bet kurioje organizacijoje, nebūtinai turi jus užvaldyti baime, jei tik atsimenate, kad mus visus dalijasi tos pačios emocijos.

  • Ar jūsų vadovas elgiasi griežtai, nes bijo būti užjaučiantis reiškia būti silpnam?
  • Ar jūsų darbuotojai yra paniurę, nes jaučiasi taip pat demoralizuoti, kaip ir jūs, jei niekas nevertintų jų darbo?
  • Ar kitame biure esantis asmuo kreipiasi į jus, nes nerimauja dėl gandų sklindančių atleidimų, kaip ir jūs?

Prisiminus, kad emociniame lygmenyje mes visi esame bendraamžiai, tampa lengviau prieiti prie viršininko, paprašyti darbuotojo duoti šiek tiek daugiau arba suprasti, kad bendradarbio irzlumas nėra nieko asmeniško. Emocijos puikiai išlygina žmones; naudokite juos, kad jus surištumėte, o ne atskirtumėte.

Visi turime jaustis vertinami ir reikalingi

Kaip manote, kiek ilgai dirbtumėte darbe, kuriame nesijaustumėte vertinami aplinkinių? Nesvarbu, koks darbas, kai bendraujame su žmonėmis, kurie verčia jaustis vertinami ir rūpinasi, jaučiamės gerai patys ir esame įkvėpti dirbti sunkiau, ilgiau ir kūrybiškiau. Ir kai mes leidžiame kitiems jaustis vertinami ir rūpinami, gauname tokią paramą, kurios mums reikia, kad galėtume gerai atlikti savo darbą. Nesvarbu, ar bendraujate su darbdaviu, darbuotoju ar bendradarbiu, dėkingumo rodymas bus labai svarbus.

Ugdykite komandinį darbą, bendradarbiavimą ir empatiją

Psichologai jau daugelį metų žinojo, kad kartu dirbantys žmonės yra efektyvesni ir produktyvesni nei tiek pat asmenų, dirbančių atskirai. Empatija skatina mus visus bendradarbiauti.

Jei esate darbuotojas…

Darbuotojai gali užkirsti kelią toksiškos „kiekvienas už save“ atmosferos susidarymui, empatiškai siūlydami pagalbą, būdami budrūs dėl galimybių pasiduoti, kai problema yra svarbesnė kažkam kitam nei jiems patiems, ir tiesiog parodydami susidomėjimą vienas kito darbu ir gyvenimu. . Venkite paskalų ir klikų. Abu sukuria įtampą ir nepasitikėjimą, mažina moralę ir mažina produktyvumą.

Jei esi viršininkas…

Įsitikinkite, kad jūsų darbuotojai pasikliauja vieni kitais ir padeda vieni kitiems. Siūlykite premijas ar kitas paskatas už grupinius, o ne individualius pasiekimus. Pavyzdžiui, kartais galite rengti TGIF pietus ir periodinius rytinius riestainius be jūs – kad jūsų grupė galėtų laisvai nustatyti bendrą ginčų dėl viršininko pagrindą. Sukurkite mentorių programą, pagal kurią nauji darbuotojai derinami su didžiausią darbo stažą turinčiais darbuotojais. Pasinaudokite savo aštriomis emocinėmis galiomis, kad vieno žmogaus silpnybes kompensuotumėte kito stipriosiomis pusėmis, ir netrukus jie visi pakels vienas kitą į naujas aukštumas.

Turėdama daugiau nei 25 000 licencijuotų konsultantų, „BetterHelp“ turi jūsų poreikius atitinkantį terapeutą. Tai lengva, prieinama ir patogu.

Internetinės terapijos logotipas

Online-Therapy.com yra visas pagalbos priemonių rinkinys, kai jums to reikia pagal jūsų tvarkaraštį. Užsiregistruoti užtrunka vos kelias minutes.

Paauglių konsultavimo logotipas

Teen Counseling yra internetinė terapijos paslauga paaugliams ir jauniems suaugusiems. Susisiekite su savo konsultantu vaizdo įrašu, telefonu ar pokalbių metu.

Pasitikėk savo intuityviais jausmais

Mūsų jausmai ateina prieš mūsų mintis, tačiau mes išmokome nepasitikėti savo intuicija darbo vietoje. Kaip patvirtins daugelis protingų investuotojų, rinkodaros specialistų ir dizainerių, biržos žudynės, žiniasklaidos žaibiškumas ir naujų produktų kūrimas dažnai priklauso nuo nuojautų. Ne visada yra laiko metodiniam duomenų rinkimui. Taip pat ne visada reikia. Galų gale, jūsų nuojautos yra akimirksniu surinktos ir surūšiuotos emocinės informacijos, kuri jums pasako, kas jums svarbiausia bet kurioje situacijoje, kas gali būti negerai, remiantis ankstesne patirtimi, ir kai kažkas yra ne taip, kaip atrodo, rezultatas.

Jų paisymas nėra toks beprotiškas pavojus, kaip norėtų patikėti IQ pakalikai. Dažnai tai yra pats protingiausias ir atsakingiausias veiksmas, kurį galite padaryti. Galite sulaukti daug pasipriešinimo, tačiau būkite tvirti ir vadovaukitės savo nuojautomis. Be jų prarasite galimybę perjungti pavaras, pasinaudoti galimybėmis ir reaguoti į ekstremalias situacijas.

10 būdų, kaip dirbti protingiau naudojant emocinį intelektą

  1. Naudokite savo kūną, kad paaštrintumėte savo protą. Kartu su gerų sveikatos įpročių perėmimu, maždaug dvidešimt minučių praleidžiant mankštai vieną ar du kartus per dieną, jūsų portfelis suteikia energijos, jautrumo, kantrybės, lankstumo ir kūrybiškumo.
  2. Kvieskite jausmus, o ne tik mintis. Pasirūpinkite, kad žmonėms būtų saugu pasakyti, kaip jaučiasi, ir jie dirbs sunkiau ir geriau. Žmonės sako tiesą tiems, kurie laikosi nuosprendžių, pasitiki savimi ir išlaiko ramybę. Įsitikinkite, kad tai apibūdina jūsų darbo asmenybę.
  3. Nustatyti emocines ribas. Intymumas su viršininku, darbuotoju ar bendradarbiu gali užtvindyti darbo vietą emociniais prisiminimais, dėl kurių mąstantys, protingi specialistai praranda objektyvumą ir išprovokuoja pasipiktinimą žiūrinčiuose bendradarbiuose.
  4. Nepriimkite sprendimo remdamiesi vien duomenimis. Prieš pateikdami tą skaičiais užpildytą ataskaitą arba nurodydami instituciją, kuri patvirtintų rekomendacijas, pasinaudokite savo intuicija. Sustokite ir paklauskite savęs, kaip jaučiatės užimamoje pozicijoje – tai įprotis, padėsiantis jaustis labiau pasitikintis ir užtikrinti, kad elgiatės sąžiningai.
  5. Būkite lankstūs. Būkite pasirengę keisti ilgalaikius tikslus, remdamiesi aktyviu supratimu, kaip vyksta trumpalaikiai tikslai. Atkakliai siekdami tikslų, kurie nebetarnauja organizacijai, paliksite vakarykštes naujienas.
  6. Būk dosnus. Kai konflikto taškas kitam žmogui reiškia daugiau nei jūs (informaciją, kurią gaunate per sąmoningumą ir empatiją), pasiduokite maloningai; pelnysite savo bendradarbio dėkingumą ir palaikymą.
  7. Bet kokį neigiamą komentarą pradėkite teigiamu. Didesnė tikimybė, kad sulauksite empatiškos ausies, jei pasakysite…

https://sidaurip.desa.id/wp-includes/js/depo25bonus25/

https://sinaboi.desa.id/wp-includes/depo25-bonus25/

https://cibeunying-majenang.cilacapkab.go.id/wp-includes/nexus/

https://cidadap-karangpucung.cilacapkab.go.id/wp-includes/zeus-slot/

https://kalisabuk-kesugihan.cilacapkab.go.id/wp-includes/garansi-kekalahan-100/

https://kelurahanwahno.kotajayapura.id/wp-includes/js/bonus-new-member/

https://cafeadobro.ro/

https://haberveotesi.com.tr/

https://maisqueauga.com/

https://www.brightpath.com.sg/

https://www.dreamwavehotel.com/

https://opigesfarm.com/

https://woodtoc.com.ar/

https://opynewsjoinville.com.br/

https://buabi.com/

https://casadepianos.com.br/

https://www.champlainorchards.com/

https://www.bangunharjo.desa.id/wp-includes/vietnam/