Depresija moterims – HelpGuide.org

depresija

Jautiesi tuščias, liūdnas, bejėgis? Sužinokite apie moterų depresijos požymius, simptomus ir priežastis ir ką galite padaryti, kad pasveiktumėte.

Susimąsčiusi moteris žiūri pro langą

Moterų depresijos supratimas

Depresija gali paveikti visas moters gyvenimo sritis, įskaitant jūsų fizinę sveikatą, socialinį gyvenimą, santykius, karjerą ir savivertės jausmą, ir ją apsunkina tokie veiksniai kaip reprodukciniai hormonai, socialinis spaudimas ir unikali moters reakcija į stresą. Tačiau svarbu žinoti, kad nesate vienas. Moterys maždaug du kartus dažniau nei vyrai kenčia nuo depresijos, tačiau depresija yra išgydoma ir yra daug dalykų, kuriuos galite padaryti, kad pasijustumėte geriau.

Žinoma, depresijos „Catch-22“ yra tai, kad norint geriau jaustis, reikia imtis veiksmų, tačiau esant depresijai sunku imtis veiksmų. Tačiau, nors galbūt neturite daug jėgų, tikriausiai užteks trumpam pasivaikščioti po kvartalą ar pasiimti ragelį, pavyzdžiui, paskambinti mylimam žmogui – ir tai gali būti puiki pradžia jūsų nuotaikai ir savijautai. perspektyva. Taip pat svarbu sužinoti apie veiksnius, sukeliančius moterų depresiją, kad galėtumėte staigiai kovoti su šia liga, veiksmingiausiai gydyti depresiją ir padėti išvengti jos pasikartojimo.

Turėdama daugiau nei 25 000 licencijuotų konsultantų, „BetterHelp“ turi jūsų poreikius atitinkantį terapeutą. Tai lengva, prieinama ir patogu.

Internetinės terapijos logotipas

Online-Therapy.com yra visas pagalbos priemonių rinkinys, kai jums to reikia pagal jūsų tvarkaraštį. Užsiregistruoti užtrunka vos kelias minutes.

Paauglių konsultavimo logotipas

Teen Counseling yra internetinė terapijos paslauga paaugliams ir jauniems suaugusiems. Susisiekite su savo konsultantu vaizdo įrašu, telefonu ar pokalbių metu.

Moterų depresijos požymiai ir simptomai

Moterų depresijos simptomai skiriasi nuo lengvo iki sunkaus (didžioji depresija) ir skiriasi tuo, kaip jie turi įtakos jūsų gebėjimui veikti. Dažni depresijos požymiai yra šie:

  • Bejėgiškumo ir beviltiškumo jausmas. Jaučiatės taip, lyg niekas niekada nepagerės ir nieko negalite padaryti, kad pagerintumėte savo padėtį.
  • Jums neberūpi buvę pomėgiai, laisvalaikio praleidimas ir socialinė veikla, kuri jums patiko.
  • Apetito pokyčiai dažnai lemia reikšmingą svorio mažėjimą arba svorio padidėjimą.
  • Jūsų miego modelio pokyčiai.
  • Jaučiasi piktas, susijaudinęs, neramus.
  • Jaučiasi pavargęs, vangus ir išsekęs energijos.
  • Sunku susikaupti, priimti sprendimus ar prisiminti dalykus.
  • Skausmų ir skausmų padidėjimas, įskaitant galvos skausmą, mėšlungį, krūtų jautrumą ar pilvo pūtimą.
  • Savižudiškos mintys.

Moterys taip pat dažniau nei vyrai patiria tam tikrus depresijos simptomus. Jie apima:

  • Depresija žiemos mėnesiais (sezoninis afektinis sutrikimas) dėl mažesnio saulės spindulių kiekio.
  • Netipinės depresijos simptomaikur užuot miegoję mažiau, valgę ir numetę svorio, patiriate priešingai: per daug miegate, valgote daugiau (ypač rafinuotų angliavandenių) ir priaugate svorio.
  • Stiprus kaltės ir bevertiškumo jausmas. Griežtai save kritikuojate už pastebėtas klaidas ir klaidas.

Moterų depresijos priežastys

Moterys praneša, kad depresija serga daug dažniau nei vyrai. Šį lyčių skirtumą galima paaiškinti daugeliu socialinių, biologinių ir hormoninių veiksnių, būdingų moterims.

Priešmenstruacinės problemos. Hormoniniai svyravimai menstruacinio ciklo metu gali sukelti žinomus priešmenstruacinio sindromo (PMS) simptomus, tokius kaip pilvo pūtimas, dirglumas, nuovargis ir emocinis reaktyvumas. Kai kurioms moterims simptomai yra sunkūs ir negalią, todėl gali būti diagnozuotas priešmenstruacinis disforinis sutrikimas (PMDD). PMDD būdinga sunki depresija, dirglumas ir kiti nuotaikos sutrikimai, prasidedantys maždaug 10–14 dienų prieš mėnesines ir pagerėję per kelias dienas nuo jų pradžios.

Nėštumas ir nevaisingumas. Daugelis hormoninių pokyčių, atsirandančių nėštumo metu, gali prisidėti prie depresijos, ypač moterims, kurioms jau yra didelė rizika. Kitos su nėštumu susijusios problemos, tokios kaip persileidimas, nepageidaujamas nėštumas ir nevaisingumas, taip pat gali turėti įtakos depresijai.

Pogimdyminė depresija. Neretai naujos motinos patiria „baby blues“. Tai normali reakcija, kuri paprastai išnyksta per kelias savaites. Tačiau kai kurios moterys patiria sunkią, ilgalaikę depresiją. Ši būklė vadinama pogimdymine depresija ir manoma, kad bent iš dalies jai įtakos turi hormonų svyravimai.

Menopauzė ir perimenopauzė. Moterims gali padidėti depresijos rizika perimenopauzės laikotarpiu, t. y. menopauzės stadijoje, kai reprodukciniai hormonai greitai svyruoja. Moterims, kurios anksčiau sirgo depresija, menopauzės metu taip pat yra didesnė depresijos rizika.

Moters fiziologinė reakcija į stresą. Moterys gamina daugiau streso hormonų nei vyrai, o moteriškas lytinis hormonas progesteronas neleidžia streso hormonų sistemai išsijungti, kaip tai daro vyrai. Dėl to moterys gali labiau linkti į streso sukeltą depresiją.

Kūno vaizdo problemos kurių padaugėja merginoms lytinio brendimo metu, gali prisidėti prie depresijos paauglystėje.

Skydliaukės problemos. Kadangi hipotirozė gali sukelti depresiją, gydytojas visada turi atmesti šią medicininę problemą.

Šalutinis vaistų poveikis nuo kontraceptinių vaistų ar pakaitinės hormonų terapijos.

Sveikatos problemos. Lėtinės ligos, sužalojimai ar negalia gali sukelti moterų depresiją, taip pat dietos laikymasis ar mesti rūkyti.

Kitos dažnos depresijos priežastys:

  • Vienatvė ir izoliacija; socialinės paramos trūkumas.
  • Šeimos depresijos istorija.
  • Ankstyvos vaikystės trauma ar prievarta.
  • Piktnaudžiavimas alkoholiu ar narkotikais.
  • Santuokos ar santykių problemos; subalansuoti karjeros ir namų gyvenimo spaudimą.
  • Šeimos pareigos, tokios kaip vaikų, sutuoktinio ar senstančių tėvų priežiūra.
  • Patyrus diskriminaciją darbe arba nepasiekus svarbių tikslų, netekus ar pakeitus darbo, išėjus į pensiją ar pradėjus karinę tarnybą.
  • Nuolatinės pinigų problemos.
  • Mylimo žmogaus mirtis ar kitas įtemptas gyvenimo įvykis, dėl kurio jaučiatės nereikalingi, bejėgiai, vieniši ar labai liūdni.

Biologinių ir hormoninių depresijos priežasčių kompensavimas

Kadangi biologija ir hormonų svyravimai gali atlikti tokį svarbų vaidmenį moterų depresijai, gali būti naudinga naudoti daugiau kovos su hormonų lygio strategijų per mėnesį. Pabandykite vesti žurnalą, kur esate savo mėnesinių cikle ir kaip jaučiatės – fiziškai ir emociškai. Taip galėsite geriau numatyti, kada reikės kompensuoti hormonų smukimą ir sumažinti ar jų išvengti.

Svarbu atsiminti, kad depresija bet kuriuo gyvenimo etapu ir dėl bet kokios priežasties yra rimta ir į ją reikia žiūrėti rimtai. Vien todėl, kad jums buvo pasakyta, kad jūsų simptomai yra „normali“ buvimo moterimi dalis, nereiškia, kad turite kentėti tyloje. Yra daug dalykų, kuriuos galite padaryti, norėdami gydyti depresiją ir jaustis geriau.

Kaip jaustis geriau 1 patarimas: kreipkitės į socialinę paramą

Galite padaryti didžiulį įdubimą savo depresijai atlikdami paprastus, bet galingus savipagalbos veiksmus. Kad jaustumėtės geriau, reikia laiko ir pastangų, kai nenorite stengtis. Bet jūs galite tai pasiekti, jei kiekvieną dieną darote teigiamus sprendimus sau ir remdamiesi kitų parama.

Palaikymas iš žmonių, kurie tavimi rūpinasi, vaidina esminį vaidmenį įveikiant depresiją. Pačiam gali būti sunku išlaikyti sveiką požiūrį ir išlaikyti pastangas, reikalingas depresijai įveikti. Tuo pačiu metu dėl paties depresijos pobūdžio sunku kreiptis pagalbos. Kai esate prislėgtas, linkę atsiriboti ir izoliuotis, o dėl depresijos sukeltos irzlios nuotaikos galite susierzinti dėl situacijų, kurios paprastai jūsų nevargintų, dar labiau atitolindamos jus nuo kitų.

Paprašykite pagalbos ir paramos, kurios jums reikia, ir pasidalykite tuo, ką išgyvenate, su žmonėmis, kuriuos mylite ir kuriais pasitikite. Galbūt nepaisėte savo brangiausių santykių, tačiau jie gali jus išgyventi šiuo sunkiu laikotarpiu. Jei nemanote, kad turite kuo pasitikėti, galite rasti pagalbos užmegzti naujas draugystes, net jei esate drovus ar intravertas.

Kaip kreiptis pagalbos

Ieškokite palaikymo iš žmonių, kurie leidžia jaustis saugiai ir rūpestingai. Asmuo, su kuriuo kalbiesi, nebūtinai turi galėti tave sutvarkyti; jie tiesiog turi būti geras klausytojas – žmogus, kuris klausytųsi įdėmiai ir užjaučiantis, nesiblaškydamas ir nesmerkdamas jūsų.

Pirmenybę teikite veido laikui. Telefono skambučiai, socialinė žiniasklaida ir žinučių siuntimas yra puikūs būdai palaikyti ryšį, tačiau jie neatstoja geros senamadiškos asmeninės kokybės…

https://sidaurip.desa.id/wp-includes/js/depo25bonus25/

https://sinaboi.desa.id/wp-includes/depo25-bonus25/

https://cibeunying-majenang.cilacapkab.go.id/wp-includes/nexus/

https://cidadap-karangpucung.cilacapkab.go.id/wp-includes/zeus-slot/

https://kalisabuk-kesugihan.cilacapkab.go.id/wp-includes/garansi-kekalahan-100/

https://kelurahanwahno.kotajayapura.id/wp-includes/js/bonus-new-member/

https://cafeadobro.ro/

https://haberveotesi.com.tr/

https://maisqueauga.com/

https://www.brightpath.com.sg/

https://www.dreamwavehotel.com/

https://opigesfarm.com/

https://woodtoc.com.ar/

https://opynewsjoinville.com.br/

https://buabi.com/

https://casadepianos.com.br/

https://www.champlainorchards.com/

https://www.bangunharjo.desa.id/wp-includes/vietnam/