Vaikų nemiga ir miego problemos

miegoti

Ar jūsų vaikui sunku užmigti? Nemiga, baimė prieš miegą, naktinis siaubas ir šlapinimasis į lovą yra dažnos vaikų miego problemos. Šie patarimai gali užtikrinti, kad jūsų vaikas gautų reikiamą poilsį.

Mergina su meškiuku guli

Vaikų miego problemų supratimas

Miego sutrikimai yra dažni vaikams, ypač kai jie yra maži. Nemiga, baimės prieš miegą, naktinis siaubas, vaikščiojimas mieguistumas ir šlapinimasis į lovą – visa tai gali sutrikdyti natūralų jūsų vaiko miego režimą. Kai kurie vaikai gali nesijausti pavargę numatytu laiku miegoti, o kitiems sunku užmigti be tėvų. Kai kurie vaikai dažnai pabunda vidury nakties, staiga atsibunda ir arba mėtosi, arba ateis ir pažadins mamą ir tėtį.

Gali būti nemalonu, jei jūsų miegas nuolat trikdomas, o tada ryte reikia skubėti, nes vaikas vėluoja atsikelti, arba susidurti su įkyriu, nuotaikingu vaiku, kuris mažai miega. Bet yra vilties. Daugelis vaikystės miego problemų yra susijusios su elgesiu dieną ir įpročiais prieš miegą, kuriuos galite pakeisti kartu su savo vaiku. Turėdami šiek tiek kantrybės ir drausmės, galite padėti savo vaikui įveikti miego sunkumus, padėti jam užmigti ir užmigti – ir grįžti į ramesnes savo naktis.

Kiek miego reikia vaikams?

Kad veiktų geriausiai, vaikams ir paaugliams paprastai reikia daugiau miego nei suaugusiems. Žemiau esančioje diagramoje nurodytos rekomenduojamos valandos, kurias besivystantys vaikai turėtų praleisti miegodami.

Kiek valandų miego reikia vaikams?
Amžiaus grupė Rekomenduojamas miego laikas
Kūdikiai (nuo 4 iki 12 mėnesių) 12–16 valandų (įskaitant miegą)
Maži vaikai (nuo 1 iki 2 metų) 11–14 valandų (įskaitant miegą)
Vaikai (nuo 3 iki 5 metų) 10–13 valandų (įskaitant miegą)
Vaikai (nuo 6 iki 12 metų) 9-12 valandų
Paaugliai (nuo 13 iki 18 metų) 8-12 valandų

Požymiai, kad jūsų vaikas nepakankamai miega

Vaikams, kaip ir suaugusiems, sunku kontroliuoti savo nuotaiką, kai jiems trūksta miego. Miegas arba jo trūkumas daro didelę įtaką vaiko elgesiui ir dvasiai. Kai kuriais atvejais nepakankamo miego simptomai gali net imituoti ADHD simptomus.

Jei jūsų vaikas nepakankamai miega, jis gali:

  • Dažnai atrodo niūrus, irzlus ar per daug emocingas.
  • Sunku susikaupti mokykloje ar namuose? Ar mokytojas jus informavo apie šią problemą?
  • Užmigti važiuodamas automobilyje.
  • Atrodo, kad jums sunku sekti pokalbius arba atrodo, kad „išsiskiria“.
  • Sunku pabusti arba vėl užmigti po to, kai juos atsikėlėte dieną.
  • Dažnai tampa mieguistas arba „sutrenkia“ daug anksčiau nei įprastas laikas miegoti.

Jei jūsų vaikas dažnai prabunda naktį arba jam sunku įsikurti, tai gali reikšti, kad jis kovoja su nemiga, viena didžiausių miego problemų tarp vaikų.

Nemiga vaikams

Nemiga yra nesugebėjimas užmigti arba užmigti naktį, dėl kurio miegas yra negaivus arba nepadeda atkurti. Dažnai problema laikui bėgant išsisprendžia savaime. Tačiau jei jūsų vaikas kelis mėnesius patiria miego sunkumų dažniau nei tris kartus per savaitę ir tai labai pablogina jo funkcionavimą dieną, tai gali reikšti nemigą ar kitą miego sutrikimą.

Vaikų nemigos priežastys

Daugeliui vaikų sunku užmigti ar užmigti dėl dienos įpročių arba dėl to, kaip jie leidžia laiką prieš pat miegą. Pavyzdžiui, per dieną suvalgyti per daug saldaus maisto arba žiūrėti televizorių prieš pat miegą gali pakakti, kad vaikas užmigtų. Žinoma, ypač jaunesniems vaikams bus sunku susieti savo įpročius ir miego kokybę, todėl jūs turėsite veikti kaip miego detektyvas jų vardu.

Kitos dažniausios priežastys, dėl kurių jūsų vaikas gali patirti miego sutrikimų, yra

  • Stresas. Taip, jie yra maži, bet vaikai taip pat patiria stresą, kurį dažnai sukelia problemos mokykloje ar namuose. Jiems gali būti sunku neatsilikti nuo pamokų, jie gali patirti problemų su draugais ar net patirti patyčias. Namuose stresas gali kilti dėl tėvų santuokinių problemų, gimus naujagimiui ar pasikeitus jų miegojimo tvarkai, dėl kurių, pavyzdžiui, jie turi dalytis miegamuoju su broliu, seserimi, tėvais ar seneliais.
  • Kofeinas. Daugelyje gaiviųjų gėrimų ir energetinių gėrimų yra kofeino, kuris gali neleisti vaikams miegoti naktį. Stenkitės apriboti vaiko vartojimą po pietų. Dar geriau, stenkitės kuo labiau atsisakyti tokių gėrimų.
  • Šalutinis vaistų poveikis. Kai kurie vaistai, pavyzdžiui, vartojami dėmesio deficito hiperaktyvumo sutrikimui (ADHD) gydyti ir antidepresantai, taip pat gali sukelti vaikų nemigą.
  • Kitos medicininės problemos. Tai gali būti miego sutrikimas, pvz., miego apnėja ar neramių kojų sindromas, o galbūt jį sukelia užgulta nosis dėl alergijos, augimo skausmai ar odos niežėjimas dėl egzemos. Nuolat informuodami savo vaiką apie sveikatos patikrinimus, galite nustatyti bet kokias problemas, kurios gali trukdyti jo miegui.

Nemiga ir „per daug laiko lovoje“

Kartais vaiko nemiga gali kilti dėl to, kad miegui skiriama daugiau laiko nei reikia kiekvieną naktį. Tokiais atvejais jūsų vaikas gali kovoti prieš miegą arba pabusti naktį arba per anksti ryte. Norėdami rasti idealų laiką miegoti, atkreipkite dėmesį, kada jūsų vaikas vakare pradeda mieguisti. Būtent tuo metu jie turėtų eiti miegoti, todėl pradėkite eiti miegoti maždaug 45 minutėmis anksčiau. Jei jie pabūna daug ilgiau, jie gali pradėti skleisti antrą vėją, o tada juos bus sunkiau valdyti.

Turėdama daugiau nei 25 000 licencijuotų konsultantų, „BetterHelp“ turi jūsų poreikius atitinkantį terapeutą. Tai lengva, prieinama ir patogu.

Internetinės terapijos logotipas

Online-Therapy.com yra visas pagalbos priemonių rinkinys, kai jums to reikia pagal jūsų tvarkaraštį. Užsiregistruoti užtrunka vos kelias minutes.

Paauglių konsultavimo logotipas

Teen Counseling yra internetinė terapijos paslauga paaugliams ir jauniems suaugusiems. Susisiekite su savo konsultantu vaizdo įrašu, telefonu ar pokalbių metu.

Kova su vaikų nemiga

Nors geri gyvenimo būdo įpročiai gali padėti užtikrinti ramią naktį bet kokio amžiaus vaikui, tai ypač svarbu vyresniems vaikams ir paaugliams.

Įsitikinkite, kad jūsų vaikas savo lovą naudoja tik miegui. Jei įmanoma, paskatinkite juos naudoti savo lovą tik miegui ir ritualui prieš miegą (pvz., knygos skaitymui), o ne, pavyzdžiui, namų darbams. Priešingu atveju jie susies lovą su kita veikla, o ne poilsiu ir atsipalaidavimu. Panašiai nenaudokite savo vaiko miegamojo laiko pertraukai, nes jis išmoks tai susieti su bausme.

Įsitikinkite, kad jų miegamasis yra patogus. Dauguma vaikų geriausiai miega šiek tiek vėsioje patalpoje (apie 65 laipsnių). Jei girdimas triukšmas iš išorės, baltasis ventiliatoriaus ar garso aparato triukšmas gali padėti jį užmaskuoti. Įsitikinkite, kad jūsų vaiko lova nėra perkrauta žaislais, nes tai gali blaškyti dėmesį einant miegoti.

Stenkitės laikytis to paties miego grafiko, net ir savaitgaliais. Taip jūsų vaikui bus lengviau pabusti ir natūraliai užmigti. Savaitgaliais paaugliams nereikėtų miegoti daug ilgiau nei valanda ilgiau nei įprastai keltis. Jei taip, tai rodo, kad jie per savaitę miega nepakankamai.

Neleiskite vaikui eiti miegoti pernelyg alkanas ar sotus. Lengvas užkandis (pvz., šiltas pienas ir bananas) prieš miegą yra gera idėja. Tačiau sunkūs valgiai per valandą ar dvi prieš miegą gali nemiegoti.

Skatinkite aktyvų gyvenimo būdą. Reguliarus pratimas apsaugo nuo neramumo naktį. Valanda per dieną yra rekomenduojamas kiekis. Tačiau stenkitės neleisti savo vaikams aktyviai veikti per tris valandas nuo miego.

Pirmiausia ryte skatinkite natūralią šviesą. Žaliuzių atidarymas padeda jūsų vaikui pabusti ir reiškia dienos pradžią.

Atkreipkite dėmesį į miegą. Vaikams paprastai reikia mažiausiai keturių valandų tarp miego laikotarpių, kad jie būtų pakankamai pavargę ir vėl užmigtų. Nors miego poreikis gali skirtis, įsitikinkite, kad jūsų vaikas nemiega per ilgai arba per arti miego.

Nustatykite ribas naudodami elektroniką. Mėlyna šviesa, kurią skleidžia televizorius, telefonai, planšetiniai kompiuteriai ir vaizdo žaidimai, gali sutrikdyti organizmo miego / pabudimo ciklą ir apsunkinti miegą. Išjunkite šiuos įrenginius bent valandą prieš miegą ir miego metu laikykite juos ne vaiko miegamajame.

Kokybiškai praleiskite laiką kartu. Kai kurie vaikai nori nemiegoti vėliau, nes trokšta daugiau tėvų dėmesio. Jei abu tėvai dirba dieną, vakarai yra tada, kai jie yra pasiekiami. Netgi tiesiog paklausus vaikų apie jų draugus ar pomėgius, gali pasisekti. Kūdikiams skirkite kelias minutes dainuodami jiems, užmegzdami akių kontaktą arba švelniai bendraudami, kai jie nakvoti.

Susidoroti…

joker123 slot

spaceman

garansi kekalahan 100

situs slot qris

https://sidaurip.desa.id/wp-includes/js/depo25bonus25/

https://sinaboi.desa.id/wp-includes/depo25-bonus25/

https://cibeunying-majenang.cilacapkab.go.id/wp-includes/nexus/

https://cidadap-karangpucung.cilacapkab.go.id/wp-includes/zeus-slot/

https://kalisabuk-kesugihan.cilacapkab.go.id/wp-includes/garansi-kekalahan-100/

https://kelurahanwahno.kotajayapura.id/wp-includes/js/bonus-new-member/

https://cafeadobro.ro/

https://haberveotesi.com.tr/

https://maisqueauga.com/

https://www.brightpath.com.sg/

https://www.dreamwavehotel.com/

https://opigesfarm.com/

https://woodtoc.com.ar/

https://opynewsjoinville.com.br/

https://buabi.com/

https://casadepianos.com.br/

https://www.champlainorchards.com/

https://www.bangunharjo.desa.id/wp-includes/vietnam/