Ponios, ieškančios sau tinkamo dviračio, raginame perskaityti reitingą, kuriame aprašėme keletą dėmesio vertų dviratininkų. Juos pasirinkome išanalizavę vartotojų nuomones. Sąraše pristatome miesto ir kalnų transporto priemones. Modelis yra pirmas „Kross Trans 3.0“ su 28 colių ratais ir aliuminio rėmu. Transporto priemonėje yra stovas, sparnai, apšvietimas ir grandinės apsauga. Jis puikiai pritaikytas važinėti mieste, taip pat už jo ribų. Platus pavarų asortimentas užtikrina patogų judėjimą lygioje ir kalnuotoje vietovėje stačiais lipimais. Dviratis dažnai giriamas už platų ir gerai profiliuotą balną, kurio dėka galite įveikti daugybę kilometrų trasų nejausdami diskomforto. Antrąją vietą užima dviratis Indianos „X-Rock“ 3.6kurio aliuminio rėmas yra kelių dydžių. Ši transporto priemonė pritaikyta važiuoti reiklesniu reljefu. Storos, gilios protektoriaus padangos užtikrina gerą sukibimą ir ant šlapios dangos.
palyginimo lentelė
Privalumai
Trūkumai
Santrauka
Pasiūlymai
Taip pat apsvarstykite
Privalumai
Transporto priemonė išsiskiria labai gražiu dizainu, kuris tikrai patiks daugeliui žmonių. Plieninis rėmas buvo sutvirtintas, kad susidūrimo metu jis nebūtų pažeistas. Produktas taip pat yra lengvas (15 kg), todėl daugiabučių gyventojai jį lengvai įneš į butą.
Trūkumai
Tai tipiškas miesto dviratis, kuris geriausiai pasirodys važiuojant asfaltu ir kitomis kietomis dangomis. Tai reiškia, kad kalnų mitingai gali rimtai pakenkti jūsų transporto priemonei.
Santrauka
Nors tai nėra važiavimo nelygiu reljefu modelis, į jį verta investuoti. Storieji, guminiai ratai yra atsparūs įtrūkimams, todėl važiuodami po miestą jie gerai dirbs. Patogus, spyruoklinis balnas garantuoja puikų važiavimo komfortą.
Kokį moterišką dviratį pirkti?
Pirkinių vadovas
Šiandienos vadovo tema yra atsakymas į klausimą: koks yra geriausias moterų dviratis. Dar neseniai vadinamoji ponia buvo dviratis su specialiai nuleistu rėmu. Be to, šių dienų moterų dviračius galima rasti su „moterišku“ rėmu, tačiau daugiausia miesto dviračių segmente. Kita vertus, kalnų ar plento dviračių gamintojai šiuo atžvilgiu naudoja labai skirtingus sprendimus.
Pažiūrėk
Daugeliui moterų, be dviračio funkcionalumo, svarbiausia yra jo išvaizda. Dabartinė rinka siūlo moteriškus dviračius geromis kainomis ir labai įvairiomis spalvomis, nuo baltos iki rožinės ir geltonos iki klasikinių. Šioje sodrioje spalvų gamoje vyrauja miesto dviračiai. Šiuo metu jie yra madingi, stilizuoti pagal kelias dešimtis metų senumo formas, taip pat modeliuojami pagal olandų ar skandinavų stilių.
Svoris
Viena svarbiausių moteriško dviračio savybių. Juk naudotis dviračiu reiškia ir jį nešti laiptais ar kitomis kliūtimis. Kaip žinote, ponios yra šiek tiek mažesnės nei vyrai, todėl joms skirtas dviratis taip pat turėtų būti lengvesnės struktūros. Dviračio rėmas gali būti pagamintas iš plieno, kuris yra sunki medžiaga, arba iš aliuminio. Moterims tikrai labiau rekomenduojami aliumininiai. Pats rėmas iš aliuminio gali būti 2 kg lengvesnis nei pagamintas iš plieno. Taigi skirtumai didžiuliai.
Žinoma, dviračio svoris nėra tik rėmas. Svorio skirtumas paprastai atsiranda dėl nagrinėjamo dviračio tipo. Pavyzdžiui, miesto modelis paprastai yra daug sunkesnis nei žygio dviratis. Tačiau tai lemia ne tik jo dizainas, bet ir papildoma įranga, kurioje gana daug miesto dviračių. Paprastai miesto dviratis moteriai, kad nebūtų per sunkus naudoti, neturėtų viršyti 20 kg svorio.
Dviračio konstrukcija – kokį moterišką dviratį rinktis?
Kadangi tarp vyrų ir moterų yra anatominių skirtumų, dviračių gamintojai taip pat stengiasi atsižvelgti į šiuos skirtumus. Moteriškų dviračių rėmai paprastai yra šiek tiek plonesni. Tai turi įtakos įrangos svoriui. Antras elementas, kuris turėtų skirtis nuo moterų dviračio, yra vairas. Dėl mažesnės moters konstrukcijos vairas, patogus moterims, turėtų būti šiek tiek siauresnis nei vyro. Taip pat rekomenduojame rinktis dviratį atkreipti dėmesį į balną. Vyrų vidutinis dubens kaulų plotis yra 118 mm, o moterų – 148 mm. Todėl norint, kad moteris ant dviračio balno sėdėtų taip pat patogiai, kaip ir vyras, jos balnas turėtų būti šiek tiek platesnis nei vyro. Kad būtų lengviau valdyti dviratį, kai kurie kalnų dviračių gamintojai savo moterims naudoja šiek tiek siauresnes padangas.
Tai daro modelį manevringesnį. Be to, atsižvelgiant į paprastai mažesnį moters svorį, galite rasti dviračius su amortizatoriais, pritaikytais moters svoriui. Gamintojai naudoja minkštą spyruoklę amortizatoriams (ne oro amortizatoriams), kad ponios galėtų visapusiškai pasinaudoti amortizatorių savybėmis. Dažnai moterų dviračiuose galima rasti tolygesnį vairavimą, lyginant su kolegomis vyrais. Vietoj 53-39 alkūnės buvo įdėta 50-34, o 11-28 kasetė pakeista 11-32. Dviračių gamintojų teigimu, tokia pavara veikia geriau, kai moterys naudojasi įranga.
Naudojimo patogumas ir saugumas
Didžioji dauguma moterų daugiau dėmesio skiria saugumo problemoms nei vyrai dviračių vartotojai. Šioms moterims dviratis turi atitikti tam tikras sąlygas, kad būtų saugi transporto priemonė. Žinoma, svarbiausia, kad įranga turėtų gerus ir veikiančius stabdžius. Paprastai yra trijų tipų stabdžiai: V formos stabdžiai, daugiausia naudojami kalnų dviračiuose. Stabdymas atliekamas traukiant stabdžių trosą, todėl blokai prispaudžia rato ratlankį. Tai yra lengvai taisomi stabdžiai, kurių kaina yra gana maža, tačiau jų stabdymo efektyvumas ant sniego ar purvo taip pat yra ribotas.
Kelių dviračiuose naudojami „Dual Pivot“ kelio stabdžiai. Jie veikia panašiai kaip ankstesnis modelis, prispausdami kaladėles prie ratlankio, tačiau jų stabdymo efektas yra didesnis. Diskiniai stabdžiai yra brangiausias ir efektyviausias dviračių stabdžių tipas. Stabdymas atliekamas prispaudus kalibro blokus prie stabdžių disko. Tokiems stabdžiams būdingas didelis stabdymo efektyvumas, nepriklausomai nuo kelio sąlygų.
Kitas saugumą ir patogumą pagerinantis klausimas yra stabdžių svirčių, pavarų ir varpelių atstumo pritaikymas mažesnėms moteriškoms rankoms. Pirkdami dviratį atkreipkite dėmesį į šiuos daiktus. Taip pat patikrinkite, ar pavarų perjungimas nėra per sunkus.
Dviračio pasirinkimas pagal dydį
Geriausias dviratis kiekvienam vartotojui bus tas, kuris bus tinkamai parinktas pagal dydį. Kai turime galimybę išbandyti dviratį, tai yra patogi situacija. Sėdame ant balno ir patikriname, ar dviračio aukštis atitinka mūsų ūgį. Tačiau pirkdami internetu galime naudoti specialų modelį. Pirmiausia turime išmatuoti kojų ilgį nuo tarpkojo iki grindų. Tada, kai pirkimo dalykas yra kalnų dviratis, rezultatas padauginamas iš 0,57, žygiams padauginame iš 0,63 ir 0,66 keliui. Gautą rezultatą padalijame iš 2,54 ir gauname reikalingo dviračio rėmo dydį coliais.
Dviračio ilgis reguliuojamas keičiant koto. Čia taip pat geriausia pasimatuoti dviratį parduotuvėje. Jei per daug esame ant dviračio rėmo, laikiklį reikia pakeisti trumpesniu. Tačiau kai kūnas per daug pakreiptas atgal, balną turėtume perkelti į priekį sėdynės posto kranu.
Daugelyje parduotuvių ir internete yra dviratininkų ūgio ir dviračio, kurį jie turėtų naudoti, dydžio lentelės. Tačiau daug kas priklauso ir nuo to, kaip važiuojame. Kalbant apie plento ir žygio dviračius, tokiais stalais galime pasikliauti 90 proc. Tačiau jei pirkimo objektas yra ekstremalaus sporto dviratis, geriau pasirinkti 1–2 dydžiais mažesnius rėmus, nei numatyta lentelėje. Tai susiję su važiavimo būdu, mažesniu dviračiu manevruoti yra daug lengviau.
Geriausi moterų dviračiai 2021 m
Dviratis yra įranga, kuri bus naudinga visiems, nepriklausomai nuo amžiaus. Tokia įranga palaiko savininko gerą formą ir sveikatą. Tačiau begalė galimų modelių gali sukelti galvos svaigimą. Todėl, norėdami palengvinti pirkimą ir padėti pasirinkti geras ir pigus moteriškas dviratis, pateikiame penkis modelius. Aprašysime jų ypatybes ir vartotojų atsiliepimus.
Mūsų rekomendacijos
„Kross Trans 3.0“
Fiziškai aktyvioms damoms tikrai patiks „Kross Trans 3.0“ dviratis su 28 colių ratais. Jie užtikrina gerą sukibimą su žeme, leidžia lengvai išvengti kliūčių kelyje, taip pat išvysto didelį greitį. Svarbu, kad dviratis turėtų papildomą įrangą, teigiamai veikiančią vairavimo patogumą ir saugumą. Tai apima stelažą, sparnus, apšvietimą ir grandinės apsaugą.
Transporto priemonė sveria apie 17 kg. Rėmas pagamintas iš aliuminio ir yra kelių dydžių, todėl galite jį pritaikyti pagal savo aukštį. Dviratis turi V stabdžių stabdžius, kuriuos prireikus galima greitai suremontuoti, taip pat kelionės metu. Platus pavarų perdavimo diapazonas (21 pavara) leidžia patogiai važiuoti į kalną.
Dauguma moterų mano, kad dviratis yra tvirtas, gerai atrodo ir gerai veikia ne tik mieste, bet ir už jo ribų. Kadangi rėmas nuleistas, ponios gali laisvai važiuoti su sijonu ar ilgesniu paltu. Dideli ratai leidžia lengvai įveikti aukštus bortelius.
„Kross Trans 3.0“ dviratis sveria mažiau nei 17 kg. Jame sumontuoti 28 colių ratai. Rėmas pagamintas iš aliuminio.
Privalumai
Papildoma įranga:
Tai transporto priemonė su papildoma įranga, t. Y. Sparnais, bagažine, apšvietimu ir grandinės apsauga.
Leidžia važiuoti su sijonu:
Rėmas nuleistas, kad moterys galėtų važinėti sijonu, suknele ir ilgesniu paltu.